maxmix Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 trenger litt hjelp her: sinnsykt med snøfall her, og skulle ut på polet med mx5en, satt meg seff fast i oppkjørslen, og til slutt stod jeg nesten på tvers øverst i oppkjørslen, som er ganske bratt, og trangt. tror bilen henger litt på snøen, samtidigt som at det er svinglatt. (kjører piggfritt) hvordan kan jeg feste slepetau på bilen i fronten og dra den rett med volvoen? hvor fester man? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 slepekroken pleier å funke bra.. men vær litt forsiktig med det på mx5en. ikke ta fart og røsk den løs liksom :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by hfracing slepekroken pleier å funke bra.. men vær litt forsiktig med det på mx5en. ikke ta fart og røsk den løs liksom :D jepp vet, men problemet er at jeg har skrudd de av :) så jeg lurer på hva jeg kan feste i da? kan jo sikkert vente til snøen forsvinner men tviler på at huseieren liker det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Mazdius Feste i en bærearm eller noe sånt.. ok de tåler sånt? det blir jo ikke så stor kraft siden det er glatt og dekkene er piggfrie og det er nedoverbakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hvis du ikke har fått den løs enda så kan du også ta den i bærebroen. Bruk gjerne 2 punkt løsning. edit: skru på slepekrokene er en grunn for at de er der ;) hvor bor du? er du nærheten kan jeg sikkert komme med en 4x4 Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by MaDDoG hvis du ikke har fått den løs enda så kan du også ta den i bærebroen. Bruk gjerne 2 punkt løsning. edit: skru på slepekrokene er en grunn for at de er der ;) hvor bor du? er du nærheten kan jeg sikkert komme med en 4x4 hehemen de krokene på mazda mx5 er egentlig ikke slepekroker men tie down hooks som brukes for transport fra asia og til europa/amerika.... , ikke egnet for sleping :) hehe bor i mandal, så buskerud er langt unna, men takk for forslaget :) lar den stå til i morra, så prøver jeg da.. tar meg ei pils istedet :) har sånn naf greie så hvis jeg ikke fårn løs så har jeg gratis hjelp der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Fest den i bakfangeren :D Fikk flashback til snowtowcar filmen :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by maxmix hehemen de krokene på mazda mx5 er egentlig ikke slepekroker men tie down hooks som brukes for transport fra asia og til europa/amerika.... , ikke egnet for sleping :) hehe bor i mandal, så buskerud er langt unna, men takk for forslaget :) lar den stå til i morra, så prøver jeg da.. tar meg ei pils istedet :) har sånn naf greie så hvis jeg ikke fårn løs så har jeg gratis hjelp der :) Jepp, de krokene skal demonteres.. taue i de resulterer ofte i skakk bil... :( Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by maxmix hehemen de krokene på mazda mx5 er egentlig ikke slepekroker men tie down hooks som brukes for transport fra asia og til europa/amerika.... , ikke egnet for sleping :) hehe bor i mandal, så buskerud er langt unna, men takk for forslaget :) lar den stå til i morra, så prøver jeg da.. tar meg ei pils istedet :) har sånn naf greie så hvis jeg ikke fårn løs så har jeg gratis hjelp der :) kos deg og ta en pils for meg også! ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Stakar mx5!!! Håper du for den ned i god behold. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Silverboy Jepp, de krokene skal demonteres.. taue i de resulterer ofte i skakk bil... :( jepps det jeg og har lært koser meg med ei pils istedet ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 kan noen legge link til den video'n der dem river av hele baken på bilen dem skal taue :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=snowtow.wmv Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 La den stgå til Vinten er over..:) og kjøre heller Volvoen sim er egnet som vinter bil.... MX5 er ikke bygd for vinter :rolleyes: :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Primera http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=snowtow.wmv hehehehe den var kjip ja :) tør ikke slepe etter det derre nei :P uansett, fikk den løs nå, regna som f.... i natt så all snøen var nesten borte, bare litt måking og litt sand så fikk jeg lirka den rett igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg