Myrdal Skrevet September 16, 2011 Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 Hei, har kjøpt meg en 89 mod, 300e som har stått stille i 9 år. Km-stand på 99.000 :D Fikk startet denne igår, men den vil ikke dra i det heletatt omtrent. På tomgang kan den ruses opp til 4-5000 rpm før den fjusker, men når jeg kjører, kutter den med en gang jeg gir gass nesten.. Hører en skikkelig høy ulyd fra bensinpumpa (Hvor sitter denne på disse bilene?) Kan det være bensinpumpa som er gåen etter å ha stått med nesten tom tank i så mange år? Prøvd med full tank og kondensfjerner, men hjalp ikke. Noen som vet hva dette kan være som kunne kommet med ett tips eller 2? :) Siter -86 BMW e28. 518i. Vinterbil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 16, 2011 Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 Skift pluggene og oljen. Sansynlig at bensinpumpa har satt seg ja og er litt motvillig nå. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 [quote name=Hører en skikkelig høy ulyd fra bensinpumpa (Hvor sitter denne på disse bilene?) Kan det være bensinpumpa som er gåen etter å ha stått med nesten tom tank i så mange år? Prøvd med full tank og kondensfjerner, men hjalp ikke. Noen som vet hva dette kan være som kunne kommet med ett tips eller 2? :)[/quote] Ja hvis du hører en forferdelig ulyd så må du vel klare å finne hvor pumpa sitter ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avantgarde E320 Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 Pumpa sitter under bilen ved tanken sitter ett plast deksel over den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg