Mad_Maxx Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Har pådratt meg en 518 stasjonsvogn, med det store soltaket og greier, og tenker i grunn på å få den godkjent og bruke den til hverdags... Problemet er bare at den er LAT. Ser det sies at det er bortimot umulig å få den godkjent med større motor pga vekt, og at BMW ikke gir ut papirer, stemmer dette? Og i såfall, passer motor fra f.eks E30\e36 318IS på girkassen i denne? Da den har 140 hest, er da litt mer enn de astmatiske 115 hestene den har nå....alacocaina Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 passer rett på:) men bare piss at du ikke får det godkjent!:P putt i en 2,5 liter eller noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hehe, nei får jeg godkjent tyngre motor, så blir det 540 delebil fra tyskland tenker jeg :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg