ramboo23 Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 hallo eg har en audi a6 2,6 liters v6 1995 modell også har eg tatt ut bensin pumpa å døppa den i bensin å kobla på strøm.. det drypper nestn ut av slangen-_- skal det være sånn'? produsere den bare vakum eller sug den bensin opp igjennom slangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Den suger bensin gjennom silen i underkant, bensinen kommer ut slangen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboo23 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 fant feiln va vist fjøs pompa så va fjøs med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Det forstod jeg mye av ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboo23 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 pompa va vist ødelagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Ok. Så fjøs betyr ødelagt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamo300 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 har en audi s6 96 MOD nor jeg skulle starte den i går så ville den ikke starte tenker at det er bensin pumpa men hvor ligger den hen ? OG hva som er bensin slange for å se om de kommer bensin ut ? hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 (endret) Bensinpumpa er oppi bensintanken. Ikke klå på bensinsystemet uten at du vet hva du driver med, samt vet at det er der feilen ligger. Endret Oktober 20, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamo300 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 må jeg ut med heile bensin tanken da eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamo300 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 i går stilte jeg litt på wastegate ventilen og bilen jikk som en drøm , og så nor jeg stoppen den og etter 3-4 timer skulle jeg ut å ha meg en liten runde så ville ikke faenskape starte .. så kan det ha noe med wastegate ventilen å gjøre at den ikke vill starte ? og hvor går bensin slangen inn på motoren for å se om det kommer bensin ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Nei, men som sagt, ikke rot med dette uten at du har verifisert at det er bensinpumpa som er synderen! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Forstår det slik at du ikke er helt sikker på hva du driver med, du burde da heller ikke tukle med WG eller andre deler under panseret. Bensinslangen til motoren kommer inn på fuelrailen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamo300 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 je det kan du si :P , men visst det ikke er bensin pumpen at bilen får bra med bensin , hva kan det vere da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kanskje du har tuklet med noe slik at den ikke vil starte ;) Ta en diagnose, gjerne den vil fortelle hvorfor motoren ikke starter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamo300 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 har bare vore borti den wasegaten skruen.. :p men den har vore til tung starta tiligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg