Tomyota Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hei, Jeg bare lurte på om du fant ut av hva det var. Har en W124 230e med samme problem, første som skjedde var at den bare kubbet overalt hele tiden, så tok jeg og feilsøkte litt frem og tilbake, byttet bensinpumpe og kickdown rele, da fikk jeg den til og gå på tomgang, men nå har jeg samme problem som deg. den vil ikke over 3500, vist jeg slipper gasspedalen litt ned fra full guffe, får jeg den kanskje opp til 4000. men jeg kan bruke bilen vist jeg ikke skal gi mye gass. Jeg skal få bilen koblet til diagnose maskin i morgen så kanskje jeg får noe mer ut av saken da. bare lurte på om du kanskje har ordnet ditt problem å vet noe mer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hei, Jeg bare lurte på om du fant ut av hva det var.Har en W124 230e med samme problem, første som skjedde var at den bare kubbet overalt hele tiden, så tok jeg og feilsøkte litt frem og tilbake, byttet bensinpumpe og kickdown rele, da fikk jeg den til og gå på tomgang, men nå har jeg samme problem som deg. den vil ikke over 3500, vist jeg slipper gasspedalen litt ned fra full guffe, får jeg den kanskje opp til 4000. men jeg kan bruke bilen vist jeg ikke skal gi mye gass. Jeg skal få bilen koblet til diagnose maskin i morgen så kanskje jeg får noe mer ut av saken da. bare lurte på om du kanskje har ordnet ditt problem å vet noe mer :-) Sjekket bensinfilter om det er tett? vedsiden av bensinpumpa. :) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rokker Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hjalp å sette på strømmen til bensinpumpa :) tenk, jeg kjørte denna bilen til garasjen haha. Stoppa 78 ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheAnimal Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Jeg hadde akk samma problemet på min !!! ble borte etter plugge skift!! nå hadde jg ikke byttet plugger på 2 år!! og fant defekt åndeslange til olja!! Siter Nissan Primera P11 1.6 Mercedes-benz E200 w210 1998 Bmw E36 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg