Gå til innhold

PC i bil

Ranger emnet


BadBanana

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med å sette inn pc i bilen, og koble den opp til annlegget?

Har en del mp3 jeg kunne tenkt meg i bilen uten å måtte brenne ut flere hundre cder.

 

-BadBanana;)

Saab 9-3 -02. Chip, 3" eksos og en harry turbotrykksmåler :D

-Den som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke funnet den rette butkken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BadBanana

Noen som har noen erfaring med å sette inn pc i bilen, og koble den opp til annlegget?

Har en del mp3 jeg kunne tenkt meg i bilen uten å måtte brenne ut flere hundre cder.

 

-BadBanana;)

 

Jeg har tenkt tanken selv faktisk. Eneste fornuftige jeg har kommet til er å fastmonteren en dockingstation til en laptop på ett passende sted i bilen ( feks. bagasjerom ). Legge opp kabel til skjerm, mus ( roller ball mus ), tastatur frem i bilen. Da kan du feks ha musen fastmontert nede i midtarmlene og mini tastatur i hanske rommet. Det vansekligste er vel å finne en 5.5 - 7.5" standalone TFT skjerm for data som ser OK ut. Hvis du fastmonterer en dockingstation så kan du jo også fastmontere en ekstern HD til denne som blir sittende i bilen ( upload/download funksjon ). Lyd legger du seff frem til anlegg.

 

Selv har jeg fått hendene på en Thosiba Libretto som jeg tenke jeg skulle bruke - trenger nytt batteri og HD ellers så har jeg 2 dockingstations som jeg kan bruke. Fordelene med denne er at den er ULTRA kompakt ( str. VHS kasett ), ulempen er jo at den er shitty på video, men det var musikk + fast oppkobling til diagnose systemet i blien jeg tenkte på.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hovedtreffet til VACN i august var det en "gærning" (i positiv forstand) som hadde montert pc i en Audi A2. I tillegg hadde han 3 widescreenskjerm, PS2 & X-box, hvis jeg ikke husker feil.

 

Fikk ikke sett noe særlig på installasjonen , men keybordet var montert slik at han "vippet" det ned fra passasjerstolens bakside. Som et klapp-bord nærmest ;)

 

Når tanken slår meg kan det jo faktisk ha vært tastatur til X-boxen ? Kjenner ikke karen så jeg får ikke spurt. :o

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå kjøpt meg en spiller som tar MP3 i bilen. Konge digg er dette. Spillern min tar også DVD siden den har en 7" skjerm. Bare tanken på å koble til en Laptopp på denne nå skremer meg. Hvor pokker skal man ha ting. Har nå omformer til strøm pg PS2 i bilen. Det holder.

 

Viss du kobler til en PC i bilen så blir det så stress med å bytte sander og slikt. Dette syntes i allefall jeg

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Jeg har nå kjøpt meg en spiller som tar MP3 i bilen. Konge digg er dette. Spillern min tar også DVD siden den har en 7" skjerm. Bare tanken på å koble til en Laptopp på denne nå skremer meg. Hvor pokker skal man ha ting. Har nå omformer til strøm pg PS2 i bilen. Det holder.

 

Viss du kobler til en PC i bilen så blir det så stress med å bytte sander og slikt. Dette syntes i allefall jeg

 

Hvordan spiller er det du har?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, eg har ein Clarion MP3 spiller i bruks bilen min, fungerer heilt greitt. Har også kjøpt ein Traxdata M-station (Harddiskbasert MP3 spiller med docking i PC'en) som eg skulle ha i prosjektet mitt. Denne er no til salgs. BUD ??

 

Tom Rune

("MÅ" ha PC i bilen for å styre Haltech sprut :D )

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår