turbokano Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 hei,har fått montert en del stereo i min bil,men har desverre en del ulyder på kjøpet:( , det hviner i høytalerne bak,de er koplet til forsterker.den er jordet veldig godt,hull i karrosseri,pusset rent,og festet med gjennomgangsbolt. "poper" også i anlegget når forsterkene skrus på/av. tips til hva jeg kan gjøre for å finne feilen? tips motas med takk:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by turbokano hei,har fått montert en del stereo i min bil,men har desverre en del ulyder på kjøpet:( , det hviner i høytalerne bak,de er koplet til forsterker.den er jordet veldig godt,hull i karrosseri,pusset rent,og festet med gjennomgangsbolt. "poper" også i anlegget når forsterkene skrus på/av. tips til hva jeg kan gjøre for å finne feilen? tips motas med takk:) Prøv å bruke samme jordingspunkt for alle forsterkerne dine + spilleren (spesielt hvis den også driver noen høyttalere) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 har fått tips om jeg bør legge opp nye strøm å jordkabel til spilleren,men,noen tips til hva jeg kan gjøre for å finne ut av hvinelyden, hvis jeg tar ut phonokablene fra forsterkeren og hvinelyden blir borte da,ligger det i phonokabel eller spiller? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 du har vel ikke lagt phonokabler og strømkabel sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 selfølgegelig ikke,men om det ligger strømførende kabler originalt som kan lage støy vet jeg ikke. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg