EsHernes Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Heii:) Jeg skal bytte bakluke på min golf pga rust, og det som jeg lurer på er hvor vanskelig dette er? Det som jeg legger mest vekt på er bakvinduet? Hvordan kan man ta av det, uten å ødelegge?:) På forhånd takk!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter1000 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 du trenger jo ikke og ta ut vindue på luka du finner deg jo ei ny ei på skrapen me vindu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 skjønner heller ikke hva du skal ut med vinduet etter? bakluka er jo festet i et par bolter,,, pluss løftearmene og kabelen til varmetrådene...5 minutter og demontere! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuoest Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Hvorfor i all verden skal du av med ruta? 4-5 bolter, luftdemperne og ledningen til varmetråene er jo alt du behøver å ta av.. Siter 1987 VW Golf 1.6 CL - Til salgs 2002 VW Golf 1.4 Firstline 1987 Audi 100 2.3 Quattro isbanebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Grunnen er at jeg skal ha en ny bakluke pga rust.. Og det kan være at en på skrapen begynner å ruste etter en liten stund:) En ny koster jo bare 1500 kr på norskbildelsenter.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 finnes masse strøkne luker rundt omkring...MÅ ikke kjøpe ny! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Hei igjen! Jeg prøver å finne meg en ny dør, bakluke å plate på undersiden(bunnplate?!) i fargekode LY3D, men finner ingenting.. noen som vet om noen bra plasser å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Gå til http://www.finndel.no og søk der. Kommer opp fra hele landet:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Takker og bukker! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Det er en ting jeg ikke finner noenplass.. den platen som er på undersiden av motoren, som dekker slik at det ikke kommer vann inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 .. den platen som er på undersiden av motoren, som dekker slik at det ikke kommer vann inn.. Skjønner ikke helt hvilken plate du mener. Det er et par mindre plastdeksler foran på motoren på hver side som beskytter bl.a. drivreim mot sprut.. Om ikke hoggeren har, så koster de ikke så mye hos Møller. Har du dieselmotor? mulig den har deksel under motoren ??? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Har bensin, det er de som dekker for reimene og slikt;) Har du et navn på dette?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Bukbeskyttelse er jo et navn på det, men akkurat hva det heter vet jeg ikke. Prøv å google forskjellige mulige navn og se om det kommer opp bilde av det du tenker på. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Takker! Skal prøve å google litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg