drawz Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Hei! Er på leting etter noen ekstralys som er montert fra insiden av bilen, altså de lyser ut igjennom frontruta. Altså noe lignende som rayzor wide beams. Her har dere link til ett eksempel: http://www.rayzerwidebeams.com/?page=home Disser ser jo heftige ut, men er litt høy prisklasse. Koster 6000,- på BS bildeler. Så mitt spørsmål er om noen vet om noe lignende som er montert i frontruta. Takk på forhånd. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Aldri høyrt om nokre andre typer lys til å feste i frontruta. Har ikkje lest om brukererfaringer med desse lysa heller, so det det er ikkje sikkert at dei er bra. Har du xenon i fjernlysa på din 3-serie? Vil da bli ein del bedre lys enn halogen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Har xenon i nær og fjernlys. Så det er ikke det at jeg har lite lys. Kom over disse rayzor-lysene og fant ut at det var en fancy "duppe-ditt" som jeg måtte ha. men syntes det var drøyt å betale 6000,- for de. hehe Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Lovlig er det heller ikke, men det visste du kanskje? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Har ikke sjekka det opp, men det tviler jeg ikke på, hehe. Vegtrafikkloven i norge... ingen komentar :P Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Ekstralys festet inne i bilen...den var ny :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Syntes det var en snedig løsning. Er ikke akkurat pent å ha i fronten. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg