Gå til innhold

Kul bil med grønne skilter...?...

Ranger emnet


Tiwas

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale kul bil som kan registreres med grønne skilter? Jeg er på utkikk etter en ny bil, og har tittet litt på X3, Q5 og Sorento. Noen andre? Ferdig registrert med skilter bør den ikke gå så mye over 400k.

 

Dette er en bil som skal kjøpes privat og brukes privat. Har ingen unger, men hundebur baki...

 

Takk for hjelpen! :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...jeg skal ALDRI mer ha Opel, for å si det slik. Jeg er på trappene til å gå til rettssak mot dem for å få hevet kjøpet av Astraen min, og vanskeligere bilforhandler har jeg aldri vært borti.

 

Bloggen min - om Opelen min

 

Men takk for innspillet :)

 

Jeg såg bloggen din først etter at jeg postet her ;)

Skjønner godt at det ikke blir noe mer Opel på deg...

 

Siden du har vært inne på SUV så kanskje noe fra Arctic Trucks kan være noe.

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X3 og Q5 er for folk som egentlig vil ha X5 og Q7, men som ikke har råd! Om du vil ha høy firehjulstrekker er mitt tips en Artic Trucks modifisert HiLux. Feks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30115886

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at AT har bygget om bilene er dem bedre på veien en orginalt iallefall. Man blir overrasket der. Kvaliteten på Toyota er jo suveren, men bilen er ikke den snilleste når det gjelder forbruk, men tilsvarende X3 og Q5 er det nok ikke mange cl det gjelder. HiLuxen er jo kul, noe som var kravet ditt;) Du kan iallefall juge om strevsomme skogsturer:P Er vel egentlig få kule orginalbiler på grønne skilter, men mye kan jo gjøres med god smak, senk/hevesett og hjul.

 

Jeep Wrangler er jo også ganske kul, trenger litt kule hjul for å bli bra men.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29977556

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår