Gå til innhold

Kjøpt ny bil: Skoda Octavia RS

Ranger emnet


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

fytti innerst i helgeroa, sånn type helt inne i sentrum.

her han mamseboms kommet med velvalgte setninger som klirrer i mitt smilehull.

grattis. hold den orginal litt før du finner ut at den skal trimmes.

enten kjøper du rota felgene eller så kan du kjøpe disse

http://www.mirowheels.com/111.html

setene syntes jeg du skal ha rs supreme.

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fytti innerst i helgeroa, sånn type helt inne i sentrum.

her han mamseboms kommet med velvalgte setninger som klirrer i mitt smilehull.

grattis. hold den orginal litt før du finner ut at den skal trimmes.

enten kjøper du rota felgene eller så kan du kjøpe disse

http://www.mirowheels.com/111.html

setene syntes jeg du skal ha rs supreme.

 

Hei Nicolai

 

Jeg får se hva jeg velger. Snakket så fort med Jon Evert som driver LSD motor sport og jeg kan få ROTA G-FROCE til en veldig billig penge. Dem på mirowheels er heller ikke ett dumt valg.

 

Jeg skal ikke justere bilen før til våren. Er ikke vits å ha så mye power på vinteren.

 

Når det gjelder setene så er det kun trekker som er forskjellig Nico. Jeg har sjekket i hele dag siden jeg snakket med deg i parken i dag. Derfor beholder jeg vanlig RS. Det er i skinn/alcantara med stoff i midten. Jeg har også funnet ut at taket og plasten i A, B og C stolpen er sort.

 

Vi snakket også om columbus radio. Den kommer ikke med DAB. Den beste radion som er å få med DAB er Amundsen. Jeg ønsker DAB orginalt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du rense setene dine fettan, de er innsmurt av barnesnørr og skit. hehe.

jeg syntes de setene er fine jeg, men alle kan ikke ha same smak som meg. bare å si at de er fine stambo. jeg veit du liker de.

men seriøst KJØP COLUMBUS!!!!!!!!!

drit i den amundsen spilleren, du kommer ikke til å angre. tro meg.

mikael og alex hjelp meg her....

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kommer til å ringe selgeren i morgen på Skoda Rud og endre bestillingen til RS supreme. Da dem holder seg penere over lengre tid. Så blir det mere clean inne i bilen. Setene har samme form, det er kun trekker som er forskjellig.

 

Når det kommer til radio så har desverre ikke Columbus radioen DAB. Den beste radioen som kommer med DAB er Amundsen. Jeg skal ha DAB og velger da Amundsen. Sorry Nico :(

 

Tror også jeg kommer til å gå for 18 x9" felger. Hvordan dim på dekka må jeg ha da?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 9x18 blir det trangt og godt hvertfall!

Hvertfall forran...

Supreme setene synes jeg er et godt valg hvertfall hvis man har barn i bilen..

 

Nå har jeg ikke barn enda. Så det er ikke ett problem.

 

Kan også få felgene i 18x8,5" mulig det er bedre. Vil jo ikke ha noe subbing

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x18 går nok bra, men regn med å måtte strekke godt med smale 215 dekk om du skal senke mye. ET45 kan subbe innover på coilovers, men tror det skal gå akkurat klar mot mine FK hvartfall :) 8,5 er bankers, men 9" skal gå det å mener jeg, alt avhenger av senk, dekk og kjørestil selvsagt ;)

Supreme er jo pene seter, men det er mer RS over RS setene :D Og facelift setene er jo enda fetere enn pre facelift. har vurdert å kjøpe like de jeg har fra facelift for å bytte.. :p

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x18 går nok bra, men regn med å måtte strekke godt med smale 215 dekk om du skal senke mye. ET45 kan subbe innover på coilovers, men tror det skal gå akkurat klar mot mine FK hvartfall :) 8,5 er bankers, men 9" skal gå det å mener jeg, alt avhenger av senk, dekk og kjørestil selvsagt ;)

Supreme er jo pene seter, men det er mer RS over RS setene :D Og facelift setene er jo enda fetere enn pre facelift. har vurdert å kjøpe like de jeg har fra facelift for å bytte.. :p

 

Her er felgene jeg har sett på og hvem dimmensjon og ET som finnes http://www.rotawheels.com/wheels.asp?wheelid=18

 

Er veldig i tvil hva jeg skal velge av interiør. Skal ta en telefon til selgeren og høre litt og tenke litt. Men tror sånn praktisk og hva som vil se penest ut over tid så er premium det beste valget. hmm... Ikke lett.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Surpreme har et fortrinn når bilen skal bytte eier.

Svart skinn er tidløst, selvom det er lite praktisk en varm sommerdag (2-3 ganger i året, hehe)

 

Men når det er sagt så hadde jeg sikkert gått for "old style" hvis jeg hadde kjøpt ny bil, selv om jeg synes svart er pent! (og har mast om surpreme mange ganger før)

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra listen der så kommer 9x18 kunn i ET30 og 35, så da utgår nok det med glans dessverre :( Er avhengig av å ha ET opp mot 45 for å få det til å funke uten subbing sammen med senk. 8,5 ET48 smukker rett på og kan nok også spaces ut litt bak (kanskje foran også, men senk, dekk og kjørestil er avgjørende igjen...) :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært inne på Skoda Rud og endret til RS supreme seter.

 

Jeg ser at di flegene jeg har sett på ikke kommer på 5x112 som er boltsirkelen på Skoda Octavia.

Ser ut til at jeg kommer til å gå for 19" da det ser penere ut. Sett på TSW nürburing i bronsje. Noen som har noen invendiger på hvordan ET jeg må ha på en 19x8" brei felg. Dekk dimmen blir vel 225/35-19"

 

Er ikke lett det her med feler. Om dere har noen andre tips til felger så si i fra ;)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår