Hansien Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Nesten så en får lyst på en skoda selv når man ser på bildene av bilen din. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 ser ut som du kose deg bra dær :) artig med film :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Jeg storkoser meg når jeg er på Nürburgring. Det er ikke første gangen jeg er der. Nå fungerer bilen meget bra og jeg koser meg med bilen. Den er rask og stabil. Nå blir det å gjøre bilen klar for kong vinter. Få på vinterhjula, heise den og få av frontleppa. Så blir det jul i år også ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg