Gå til innhold

Illegal Streetrace In Norway

Ranger emnet


LupoB0Y

Anbefalte innlegg

Da har den kommet.. Filmen som politiet ønsker å se, filmen som streetracing fans rundt omkring i hele verden drømmer om...

 

OBS: 113mb.

Høyreklikk, og lagre som..Streetracing in Norway

 

Watt opp lyden, hør kommentarene, og bli med på denne fartsfyllte opplevelsen..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fakta opplysninger om micraen;

 

etter montert turtallsmåler (biltema)

'GT-topp' (selvlakkert i blå med røde GT bokstaver) Gir meget fet lyd! lol

 

avkappet eksos bakerst for å få montert dobbel potte bak (biltema) denne har dettet av..... lol

 

men Japansk er og blir best! selv ikke på de 11 årene som skiller disse bilene, har volkswagen klart å lage noe sprekere lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Nå har jeg hørt rykter fra føreren av Lupo GT`en at en tom colaflaske hadde havnet under gasspedalen. Var derfor han ikke fikk gitt full gass.. dette merket han selvsagt på vei hjem, og da var det for sent.. :D

 

hahahahahaha, vi veit alle at dern 1,0l motoren din på svimlende 50hk ikke går bedre ;);););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ryktene om at dette er de 2 andre bilene som er med i GIS3 ? (I tillegg til NSX'n)

 

:D

 

hehe... helt konge da;)

 

Hadde vært fett og tipse VG eller no' og se hvilket sinnsykt journalistisk oppspinn de hadde klart å finne på:

 

"Hasardiøs kamikaze-racing med livet som innsats"

 

2 kraftig motoriserte sportsbiler kappkjører på liv og død, og setter sine egne og uskyldige bilisters liv i fare. Med skyhøye innsatser konkurrerrer de om ære i gjengen, berømmelse på gata og høye pengepremier - samtidig som de dokumenterer det hele på video. Sjokkerte vitner forteller........ osv .

 

Med påfølgende diskusjonsprogram i Holmgang på TV2, hvor kurerte fartssyndere snakker ut om sin vanskelige oppvekst og presset fra gjengen om å race igjen..... :D

 

 

hahaha :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Stemmer ryktene om at dette er de 2 andre bilene som er med i GIS3 ? (I tillegg til NSX'n)

 

:D

 

hehe... helt konge da;)

 

Hadde vært fett og tipse VG eller no' og se hvilket sinnsykt journalistisk oppspinn de hadde klart å finne på:

 

"Hasardiøs kamikaze-racing med livet som innsats"

 

2 kraftig motoriserte sportsbiler kappkjører på liv og død, og setter sine egne og uskyldige bilisters liv i fare. Med skyhøye innsatser konkurrerrer de om ære i gjengen, berømmelse på gata og høye pengepremier - samtidig som de dokumenterer det hele på video. Sjokkerte vitner forteller........ osv .

 

Med påfølgende diskusjonsprogram i Holmgang på TV2, hvor kurerte fartssyndere snakker ut om sin vanskelige oppvekst og presset fra gjengen om å race igjen..... :D

 

 

hahaha :D

 

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

 

ja, men da skal skilta sladdes ånkli først, ellers er det bare å sende inn, hvis ingen ansikter etc syns!

 

Bah.. skilter skal sladdes? Hva er du for en feiging? Det er jo moren din sin bil da.. Hadde det ikke vært nice med hun bak lås og slå? lol

neida.. men seriøst.. jeg bryr meg ikke om polisen kommer.. er så lenge siden jeg har vært til avhør nå.. På tide å hilse på gamle kjente.. :D

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

Bah.. skilter skal sladdes? Hva er du for en feiging? Det er jo moren din sin bil da.. Hadde det ikke vært nice med hun bak lås og slå? lol

neida.. men seriøst.. jeg bryr meg ikke om polisen kommer.. er så lenge siden jeg har vært til avhør nå.. På tide å hilse på gamle kjente.. :D

 

nettopp derfor! litt skjipt når venninder av muttern ser på førstesida i vg, ser de mors bil, med en kar som mistenkelig minner om sønnen hennes;) hehehehehehehe

 

det vi må gjøre en gang, er å simulere en farlig situasjon;

 

f.eks. jeg kommer i 200sx, og f.eks du kommer i lupoen. så kjører du i 60 i 80 sona, og jeg ergrer meg grønn bak, og tar en skummel forbi kjøring. sendt inn detta til tv2, nrk eller.no?

 

selfølgelig på et planlagt sted, og folk som veit at det ikke kommer en bil rundt svingen, så det ikke skjer noe gæli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår