TomDelonge Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 (endret) Jeg har nå kjøpt meg en mondeo 2005 TDCI automat 116 hk (stv). Noen som har kjørt denne? Litt sent å spørre om dette er et godt kjøp, ettersom bilen allerede er kjøpt, men dere må gjerne komme med tilbakemeldinger. Forbruk? Vanlige feil? Endret August 16, 2011 av TomDelonge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Har maken jeg, men 2006 modell. Gått 368000 km... Forbruk varierer fra ca 0.6 til 0.85 på vinteren (går mest på tomgang:) ) Så mye typiske feil er det vel egentlig ikke, etter faceliften i 2004 er det meste bra. Noen drivstoffdyser kanskje. Det blir mer generelle bruktbilfeil som hjuloppheng og bremser. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomDelonge Skrevet August 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Takk for svar. Har du også automat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomDelonge Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Nå har jeg hatt bilen en stund, er veldig fornøyd! Synes kjørekomforten er veldig veldig bra, rett og slett godt fornøyd så langt. Det er dog noe jeg stusser på, da jeg kjøpte bilen lå jeg på 0.6 - 0.7 per mil, nå er jeg oppe over en liter på mila, er ikke det merkelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Tillegsvarmeren som har startet å gå? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomDelonge Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Da må jeg sjekke om jeg har en tilleggsvarmer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 et spørsmål, hvordan er en sånn motor i en så stor bil? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Da må jeg sjekke om jeg har en tilleggsvarmer :) Du har tillegsvarmer, garantert. Men om den går/starter er noe annet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Hvis bilen er solgt ny i Norge har den tileggsvarmer. Men den bruker ikke 0.4 på mila... Men jeg har sett lekkasje på dieselrøret inn til varmeren Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 et spørsmål, hvordan er en sånn motor i en så stor bil? Det er jo diesel, så det er bra med dreiemoment. Sprekt nok i massevis for norske veier. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomDelonge Skrevet November 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Jeg synes motoren er mer enn god nok. Noe helt annet enn fokusen jeg hadde tidligere i hvert fall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg