Gå til innhold

Audi 100 2.3E 1992 Mod - 3x 2'r feil på EU og diverse

Ranger emnet


Terten

Anbefalte innlegg

Hei......

 

Hadde bilen på EU kontroll og fikk 3x 2'r feil..

 

En var selvfølgelig på ikke dokumentasjon på senkesett, den er jo OK for de er jo kaputt uansett så de skal byttes, noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne noen rimelige justerbare eller ikke til rundt 4000,- med demper + fjær?

 

Den andre var Høyre drivknute også grei, da mansjetten er gåen, koster vel rundt en tusing på mekonomen??

 

Tredje skjønte jeg ikke helt, jeg har 19" felger med 235/35 eller 45 husker ikke i farta. Men uansett de mente dekka stakk på utsiden av skjermene over hele bilen, men når jeg parkerer bilen så kan jeg kun se de stikker litt på utsiden forran, hva er letteste veien for og få dette i orden, vil gjerne ha bilen godkjent med disse felgene i vognkort samt nytt senkesett?

 

Ser rundt om på forumet her folk snakker om V8 skjermer? er disse bredere?

 

En annen ting, noen her som har bytta om taklukebryteren+motor fra en A6 og til en 100? Den jeg har fått tak i er den typen man skal vri på, men får ikke dette til og fungere helt, evt har noen en ide om hva jeg må gjøre.

Skulle også gjerne ha visst hvor jeg kan finne vakuum motoren til sentral låsen sitter.

92' VW Passat stv 2.0 8v - Solgt

95' Audi 100 stv - Bruksbil - Solgt

92' Audi 100 stv - Prosjekt/Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er innpresset på felgene og hvor brede er de?

Noen sier at ingenting skal være utenfor skjermen, andre sier at slitebanen på dekket skal være innenfor skjermen. Hva som stemmer vet jeg ikke.

 

Vakuumpumpen finner du under baksetet, gjerne inni skumplast. Den "riktige" taklukebryteren finner du sikkert hos hoggeren ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår