Øyvind Ryeng Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Går det like fort som jeg tror det gjør? Folka dreier jo rattet fra lock til lock på brøkdelen av et sekund, pluss farta inn i svingene ser ut til å være HELT vanvittig? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Jeg har lest ettellerannetsted at de gjerne har 160km/t inn i svingene. Men det tror jeg ikke stemmer på små knotebaner som jeg har på et par tre D1GP fra Japan. En jeg ikke vet navnet på, og Sportsland Sugo. Den første går omtrent slik: |Start ____ | / \ | | \__ | | |Mål \ | | \____/ | \________/ Ok, det ble VELDIG feil perspektiv, men fra første til andre venstresving er det 100(?)m ca., og de beste førerne har SAMMENHENGENDE venstresladd fra første sving før de avslutter med en lang høyre. Faktisk utgjør det en meget stor 360' i en spiral! ;-) PS!! Den 100(?)m strekka fra sving en til to er så lang at AE86ene sliter med å HOLDE sladden over hele flåa. Og ja, jeg ser nå at jeg skrev sladd, og ikke drift. Æsj pyttsan :p PS!! ØyvindR: De herjer jo på asfalt som "vi" gjør på snø!De er jo nødt til å holde et visst tempo... c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Skody ØyvindR: De herjer jo på asfalt som "vi" gjør på snø!De er jo nødt til å holde et visst tempo... c",) Joda, spesielt jeg liker å drifte på snø, men det er egentlig sjelden og aldri at jeg har mere enn 80 inn i svingene når jeg river sleden ut i sladd. Klart, de må bruke mye fart på bilen når de drifter på asfalt, ellers blir det temmelig vanskelig. Jo saktere det går, jo bedre sitter bilen, liksom... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 leste et sted på nettet at førerene i d1 hadde ca 60 mails i snitt Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Fan mail da eller :D? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Lastet ned en film for litt siden, drifting school, en japse som har "opplæring" og en som har oversatt den til engelsk, søk litt rundt om på drifting bible, eller school. Var en del nytige tips for dem som er innterisert mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Lastet ned en film for litt siden, drifting school, en japse som har "opplæring" og en som har oversatt den til engelsk, søk litt rundt om på drifting bible, eller school. Var en del nytige tips for dem som er innterisert mvh Best Motoring's drift bible - http://www.bestmotoringvideo.com/ bm_drift_bible.avi - 626MB - (657 219 584 bytes) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Har sett Drift Bible allerede. Den er jo genial da. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Joda, spesielt jeg liker å drifte på snø, men det er egentlig sjelden og aldri at jeg har mere enn 80 inn i svingene når jeg river sleden ut i sladd. Klart, de må bruke mye fart på bilen når de drifter på asfalt, ellers blir det temmelig vanskelig. Jo saktere det går, jo bedre sitter bilen, liksom... Er noen svinger her hjemme jeg godt legger ut sladd i 100 på snøføre :) Gjør det nesten bare alene, men har imponert en rånerkamerat en gang..hehe. Å legge kontraer bortover en rett strekke asfalt med snø går også fint i 100 km/t. Har gjort det en del ganger, men den siste gangen mistet jeg styringen et lite sekund, heh :o Klarte å redde meg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Slim! Fan mail da eller :D? 60 fan mail:D rundt 160 i de lange svingene, tror jeg nå kan stemme.... hva er de man har i svingen på rudskogen, 80ca? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg