Kay magne Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Hei. er det noen der ute som veit hvor jeg får tak i/ kan bestille opp nøkler til en ford taurus? jeg hadde ett sett nøkler til denne bilen før ferien... men etter ferien er disse blitt søkk borte. kunne få tak i gjennom en låsesmed i nærheten. men de nøklene jeg har fått fra dem tidligere, er så spinkle at de ikke tåler noenting... kay magne Siter så lenge den har motor, er den interesant ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Jeg har flere ganger kjøpt nøkkel-emner fra ebay. Men det hjelper deg vel lite hvis du ikke har noen å slipe etter.. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay magne Skrevet August 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 ja det er det som blir problemet mitt... har en komplett delebil... men frister lite og begynne og skifte over alt av låsesylindere rundt om på bilene. Siter så lenge den har motor, er den interesant ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Nei, det skjønner jeg godt. Du kunne kanskje reise til en Ford forhandler å se om de kunne hjelpe deg. Surra bort nøkkelen til den ene Voyager'ern min for et par år siden. Da ringte jeg forhandleren hvor bilen var kjøpt (Nardo bil i Trondheim- Chrysler og Jeep forhandler) og de skaffet meg en ny nøkkel som lå i postkassa to dager senere. Nøkkelen dukket forresten opp igjen under vårrengjøringen. Hehe. Har hørt det er elendig lite å hente hos norske ford forhandlere hvis du kjører amerikansk Ford, men hadde jo gått ann å prøve. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 http://www.usford.no/ Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay magne Skrevet August 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Ja ford norge er ikke intereserte i og bistå opp imot amerikanske biler... hehe prøvd demtidliger. men skal prøve USford i morgen. tusen takk :) Siter så lenge den har motor, er den interesant ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Ford Motor Norge har ikke hatt import av US ford siden 1993, så at det er lite hjelp å få der er forståelig. :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay magne Skrevet August 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 hehe. Ja har forståelse for det. De driver jo tross alt butikk, så da er det bare slik det må være det... Siter så lenge den har motor, er den interesant ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay magne Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Da er låse-sylinderen borret ut og "ny" (fra delebilen) satt inn... så da gjennstår det "bare" og bytte ut resten av låsene rundt på bilen :S Siter så lenge den har motor, er den interesant ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 lmctruck selger originale nøkkel emner til alle amerikanske biler. som gmc,ford, chevrolet og dodge Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg