aakerman Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Lading og servo forsvant plutselig fra svigermors saab i går. skjønte fort hva som hadde skjedd,det var reima som hadde hoppet av. men jeg kan ikke denne bilen,og jeg har ikke sjangs og få reima tilbake på plass. Er det et strammehjulet på en av reimhjulene,eller på det hjulet det ikke er ribber? fått tredd reima tilbake slik den skal gå men kommer ikke vidre så lenge jeg ikk kan slakke av en plass. eller er det et triks ute å går her?? Takk for svar.. Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Er et hjul som det sitter en skrue på og den skrur du med klokka for å slakke den slik at du får på reima. Må nok ha ny reim om den har hoppa av. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 fant ut dette like etter jeg skrev inn her... reima er montert igjen nå,strammeren va jævlig treg,derfor jeg ikke fant ut av det i går kveld.. Ja ny reim må sikkert kjøpes,men det får bli litt senere... bare interessert i å montere sammen igjen så jeg får kjørt bilen til en litt mer sentrumsnær plass..:D Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg