Michalsen Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Hei har en audi A4 1.8tq som lugger VELDIG eneste måten og kan kjøre bilen på er og ta av kontakten på lmm for at bilen skal fungere, har kjøpt ny lmm og den ble ikke bedre. når lmm er påkoblet virker det som at bilen får feil blandingsforhold og nøkker og får ikke turbotrykket opp. hva kan det være? lambdasonde feil? mvh michalsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Først av alt, ta en diagnose. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Kommer aldri til å skjønne hvorfor folk bytter deler i hytt og gevær før de tar en diagnose. Alle klager over at det er dyrt å ha bilen på verksted. Men å kjøpe deler på ebay og rundt omkring for tusenvis av kroner i tilfelle det blir bra er liksom ikkenoe problem...... En diagnose koster fra 500 til 1500 kr, og det er ikke Mye deler du får for det. Feilen er kanskje en tempføler til 300 kr. Tar man av kontakten til LMM går bilen i nødprogram, dvs at hjernen bruker lagrede verdier i stedet for signalene de mottar fra de ulike følere. Hvis en tempføler gir en verdi tilsvarende 40 kuldegrader midt på sommeren blir gjerne blandingsforhold litt feil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 det er tadd diagnose på bilen og de greide ikke finne feilen, skal inn på sulland som er et audi/vw verksted/forhandler for og se om de greier og diagnosere bilen.. lmm ble lånt av en kompis fordi han hadde liggende en ekstra til sin.men takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richardo73 Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Hadde akkurat samme greiene med min bil, der fant de heller ikke ut av det, selv ikke på møller. Diagnose ble tatt, ingen feilmeldinger. Jeg byttet pluggene, og alt i orden....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicat20 Skrevet August 20, 2011 Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 min bil og lugget veldig når eg kjøpte den og da va kat innholdet gådd i oppløsning og ein vakum slange som va hull på så mo går min som ei kule igjen :) har ein a4tsq :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg