62deluxe Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Lurer på hvilket program gutta bruker til å laste ned MP3 filer, har brukt kazze men der er det mye virus og tull får sjelden det som står beskrevet. DC ++ synes jeg er tungvindt med alle disse hubbene men her får du det som står, en må også fylle harddisken med dritt for og kunne komme inn på diverse hubber dumt når de krever 60G og hardddisken er på 40G. Lurer også på om det finnes nettsteder som har lister over det siste inne musikk i de div sjangrer som teckno, transe osv. Har litt problemer med hva jeg skal søke på husker aldri hva de heter. Så tips om div feeet bilmusikk ønskes, gjerne også testmusikk til anlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Kazaa Lite K++ :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by 62deluxe Lurer på hvilket program gutta bruker til å laste ned MP3 filer, har brukt kazze men der er det mye virus og tull får sjelden det som står beskrevet. DC ++ synes jeg er tungvindt med alle disse hubbene men her får du det som står, en må også fylle harddisken med dritt for og kunne komme inn på diverse hubber dumt når de krever 60G og hardddisken er på 40G. Lurer også på om det finnes nettsteder som har lister over det siste inne musikk i de div sjangrer som teckno, transe osv. Har litt problemer med hva jeg skal søke på husker aldri hva de heter. Så tips om div feeet bilmusikk ønskes, gjerne også testmusikk til anlegget. Etter at jeg fant Soulseek (slsk.org), så har jeg avinstallert Kazaa, for der finner jeg bare støyversjoner av Scooter-låter likevel. Leter du etter trance er Soulseek 40.000 ganger bedre enn Kazaa! :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 hvorfor er det bedre? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Et stort problem med Kazaa nå er at RIAA legger ut mp3 som er ødelagt, men ahr samme størrelse som den hadde fra før. I og med at du laster ned fra flere brukere, vil det da være ganske umulig å ikke få med seg litt av denne også, og det blir "hakk" i sangen. Ellers bruker jeg Direct Connect (dc++), og er ganske fornøyd med dette, det er også det beste til å laste ned hele album fra etter min mening. Soulseek er også bra, men det bruker jeg ikke lengre. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Bruker Suprnova.org til å laste ned hele album (masse rock og metall). Og alt det her andre vaset bruker jeg Ares er nesten som kazaa uten alt spyware etc Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Terminator Etter at jeg fant Soulseek (slsk.org), så har jeg avinstallert Kazaa, for der finner jeg bare støyversjoner av Scooter-låter likevel. Leter du etter trance er Soulseek 40.000 ganger bedre enn Kazaa! :) Kosta penger å bruke jo :( Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Jorgen Kosta penger å bruke jo :( Nå tror jeg du er blitt lurt ;) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Du har PM @lpher! :) Sorry off-topic'n gutta...:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 hehe, har ikke brukt det heldigvis, men kom advarsel om at det kosta penger å logge seg på eller no sånnt Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Jorgen hehe, har ikke brukt det heldigvis, men kom advarsel om at det kosta penger å logge seg på eller no sånnt Det skal ikke koste noe å laste dette ned og bruke det. Nå er det lenge siden jeg tok i bruk dette, men bruker det gratis og har alltid gjort det :) Jeg har har ikke brukt alle typer nedlastingsprogram, men har prøvd Kazaa, WinMX, Limewire og Morpheus. Soulseek er etter min mening totalt overlegent, men sikkert ikke best hvis det er albumet til Tom Waits du ser etter... Skal du ha nyere trance (og da mener jeg ikke jalla-trance som Dina, Captain Jack eller Brooklyn Bounce) og livesets med god-dj'ene duger dette bra ja. Lykke til :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 eMule for filma/hele cder & programmer. Kazaa Lite +++ for mp3`a. Dc++ til nød det bruker jeg :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg