bonkerud_ Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Hei. skulle sjekke tennplugger i dag siden bilen bruker litt lang tid før den starter når den er kald. Da jeg skrudde av coilene på sylinder 2 og 3 sett forfra fikk jeg se at det lå olje rundt tennpluggene. det var såpass mye at det var over gjengene på tennpluggene :O noen noen som har noen kloke formeninger om dette er farlig? eller hørt om noe lignende? tenke med en gang at det kan være toppakningen som driver å går men . . . bilen er en a4 96 mod. 1.8 turbo aeb som har rullet ca 270 000 km håper noen kommer med noen gode innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Er toppdekselpakningen som lekker, ikke toppakningen, noe som gjør saken en hel del enklere ;) Kjøp ny og bytt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonkerud_ Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 ey :D det var gode nyheter. takker så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Er rimelig ordinært og ufarlig.. jeg hadde det på min A4 i alle år Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg