weakzor Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Hei. Jeg skulle hatt tak i ny radiator til min 90 quattro da det er større lekkasjer på min. Er det kun radiator fra 90 quattro som passer, eller passer det fra f.eks 90 fwd eller andre audi? For radiatoren står jo "oppreist" på denne og ligger ikke nede i fremkant av motor. Forslag? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 hei hei! dette har jeg liggende!. blei kjøpt ny for 3 år siden. er kun radiator fra quattro som passer, ta kontakt på 452 20 085 for nærmere info, Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Hvilken radiator som passer din bil kommer an på hvilken motor du har, ikke om det er quattro eller ei. Om du har rekkefemmer (NG-motor) så står samme radiator i alle Audi 80/90/Avant fra 1987 til 1996 med NG-motor, både med og uten quattro ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg