Gå til innhold

Begjært avregistrert: ..0

Ranger emnet


[E-30]Frost

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Vurderer å kjøpe en bil, men når jeg sjekker skiltnummeret opp mot BT sine sider, så står det nederst Begjært avregistrert: ..0

 

Jeg rekner med det skulle stått en dato der om bilen skulle avskiltes, men andre biler jeg sjekker opp har ikke engang denne linja. Så jeg blir jo litt skeptisk.

 

Bilen står som EU ok frem til 2013, men ved å sende en sms, så står det at der fortsatt er skyldig årsavgift. Har ikke snakket med eier om det da jeg ikke stoler på bilselgere :P

Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt)

Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt)

BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt)

BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket)

BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den har skilter på og jeg har snakket med eier og han bekrefter at årsavgift er betalt og jeg skal få kopi av innbetalingen. Men han kjenner ikke til noe begjæring sier han.

Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt)

Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt)

BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt)

BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket)

BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen ikke blir eugodkjent innen fristen vil du få den ekstra linja når du sjekker på veivesenet sin side.

Og hvis det står den er eugodkjent til 2013 er det bare å ignorere den meldinga.

Forrige bilen min venta jeg en mnd for lenge med å godkjenne, solgte den for 2år siden, og den er fortsatt "begjæret avskiltet"

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår