Gå til innhold

Et meget vakkert GTi eksemplar

Ranger emnet


Jazzin

Anbefalte innlegg

Ja, da skulle jeg visst få prøvd å få lagd en tråd om min Polo 9n3 GTi.

 

Det er altså en EKTE GTi, ikke stylet til GTi.

 

Jeg tenker først at jeg skal fortelle litt om bilen, hvordan den er nå, og hva som skal skje med den, pluss hva som jeg skulle ønske jeg hadde penger til, hehe.

Bilen er foreløpig helt original, hvis man snakker om karosseri og motor. Men det er byttet litt smådeler på den.

Jeg må innrømme at jeg har et svakt punkt for lys på bilen, og har brukt mye penger på forskjellig dilldall jeg ikke en gang satt på bilen ( av lys artikler altså)...

 

 

Men here we go-

 

Dette er gjort med vidunderet foreløpig:

*Kort antenne

*Ny lysbryter for kjørelysene, med chrome på den

*LED moduler i nummerskiltlysene. Dette er ikke de vanlige crap-pærene, men en helt ny "holder" også, så det blir MYE kraftigere lys. Elsker denne <3

*LED-pærer i hele interiøret. _ALLE_ er byttet med LED.

*LED park lys

*LED Tåkelys

*Xenon-insprøytede halogenpærer med 8000 kelvin. De jeg har kjøpt er de eneste som finnes som faktisk har Xenon-gass men som ikke trenger omformer+nye lykter, auto. høydejustering osv,osv.

* Clarion stereo med Bluetooth++++

* GTi griller i tåkelysgrillen

* Sølv bliklys-pære for å få bort den ekle gulfargen inni lyktene

* En plate med LED-lys i bagasjerommet for insane lys. Faktisk praktisk om kvelden/ natten

* Carbon-fiber i emblemet bak

 

Tror det var alt..?

 

Så, planer;

Jeg sparer for øyeblikket til Milltek Turbo back exhaust. Tror det blir awesome. Hør her;

Så pga det er det ikke mye jeg har penger til for tiden.. Men jeg har da også noen framtidige ønsker;

 

"Xenon kastere" i tåkelysene: http://cgi.ebay.com/Original-VW-Polo-9N2-9N3-Nebelscheinwerfer-NSW-HB4-SET-/130474494774?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e60e2cb36

 

LED baklys. Bremselysene altså.

 

Golf GTi Mk VI ratt

 

Kanskje 18" Detroit felger?

 

Polo GTi Cup Edition bodykit?

 

Eyelids?

 

 

Er egentlig ganske fornøyd med bilen, føler ikke jeg trenger bruke så mye mer penger på den nå.

 

 

 

 

 

Her er litt bilder+ en film av bilen( kommer fler);

 

post-54421-13804853352365_thumb.jpg

post-54421-13804853352438_thumb.jpg

post-54421-13804853352511_thumb.jpg

post-54421-13804853352556_thumb.jpg

post-54421-13804853352597_thumb.jpg

Endret av Jazzin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår