solligutten Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Hei jeg skal kjøpe meg Golf 2 kanskje og han som har den sier det kommer van i olja hva må jeg mulighens gjøre for og få stoppet det?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 (endret) Du må muligens (nesten helt sikkert) skifte topp-pakning. Endret Juni 18, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Bytte toppakning og plane toppen. Hmm. Tror vi redigerte samtidig Bwana :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solligutten Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 er det mye jobb for en som ikke skrur mye hehe:P mye koster sånn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Er litt arbeid, tapp av kjølevann og ta av innsugs- og eksosmanifold. Registerreima og topp må av, ut med alle ventilene, plane den, rengjøre grundig og montere alt tilbake. Skift ventiltetningene mens du først holder på. Du trenger ny toppakning og div andre pakninger (slipesett), samt nye strekkbolter (ikke et must). Planing koster fort 1k, slipesett og nye strekkbolter noe mer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solligutten Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 okeij. men da er det vert 3000kr? den er eu ok og årsagift betalt.. Trur du alt til sammen med all den jobben kan koste meg om jeg fikser deler og får hjelp til og fikse det?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Trur du alt til sammen med all den jobben kan koste meg om jeg fikser deler og får hjelp til og fikse det?:P Kan du ta den en gang til? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solligutten Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 okeij. men da er det vert 3000kr? den er eu ok og årsagift betalt.. Trur du alt til sammen med all den jobben kan koste meg om jeg fikser deler og får hjelp til og fikse det?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Sliter med å få tak i spørsmålet ditt... Om du lurer på om bilen er verdt arbeidet/utlegget så må bilens tilstand tas i betraktning. På den annen side, 3000 i utlegg på en bil er egentlig ingenting ;) Et tips; Kjøp deg en Haynes-manual for Golf 2. Der står det en del som kan komme til nytte ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg