TurboAlven Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 1,5litern i 1er golfene, er den framover lent eller bakoverlent? manifoil bak eller forann på motoren? kam dreven bensinpumpe? grunnen for at jeg spør er at jeg vurderer motorbytte i 2er golfen min, som orginalt har en 1,3 MH motor. ville helst hatt en identisk motor, men disse er det få av, så derfor lurte jeg på om 1,5'n var noen lunde lik, eller om den er mer lik 1,6 og 1,8 maskinene.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Alt er omtrent likt som 1.3, altså innsug og eksos mot torpedoveggen osv. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 1,3 har manifoilen på framsida mot radiator. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Er ikke likt som 1,3.. 1,5, 1,6 og 1,8 er bakoverlent :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Helt sant, var litt kjapp med å svare. Tenkte på 1.1 og 1.3 jeg der mye er likt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg