Gå til innhold

Faceliftlykter eller ikke?

Ranger emnet


geek1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har kjøpt og fått faceliftlykter til min Audi a4 b5, og har litt spørsmål.

Om jeg setter på faceliftlyktene (dvs. kapper vekk kanten ved blinklyset), har jeg noen gang sjans til å få montert orginallyktene på igjen, da?

 

Er ganske skeptisk i og med jeg vil ha muligheten til å gjøre bilen orginal igjen, og hvis dette ikke går lurer jeg rett og slett på å ha orginallyktene å heller selge faceliftlyktene til noen andre som vil ha dem.

 

Er man litt slu, er det jo mulig å feste blinklysene på hovedlykten med festene som allerede er der, og heller stripse fast det resten av festene (på orginallyktene). Men da er jeg nysgjerrig på hvordan det går med lyktene siden skjermen mangler kantene...

 

Har også et sett med faceliftskjermer jeg kunna ha hatt på, men skjermene er litt oppripet og sliten i lakken. Orginalskjermene på bilen min er nesten strøken i lakken i forhold. Kan alltid prøve å rubbe ned å polere faceliftskjermene, men tror ikke det vil utgjør så veldig mye. Å slipe ned å lakke opp på nytt er for meg uaktuelt, føler jeg.

 

Tips, noen??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny her, så jeg har ikke PEILING. Beklager, men man lærer etterhvert! ;-)

 

Dessuten er det jo egentlig mye enklere om noen i det hele tatt gidder å ta seg bryet med å svare om de har noe fornuftige innspill å komme med, enn at jeg skal sitte å lese side opp og side ned om ting som ikke har noe med spørsmålet mitt å gjøre? :-)

 

EDIT: Ingen av de trådene svarte på spørsmålet mitt; nemlig om det er mulig å få på originallyktene igjen??

Endret av geek1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke like pent, nei.. :-(

 

Er det noen her som har kuttet vekk den kanten, og bare latt det være slik uten å lakkere? Da begynner det vel å ruste.. Er virkelig alt for glad i bilen min til å la noe som helst skje med den uten at jeg vet 100% sikkert at det blir bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kuttet vekk min, men har lakkert da, eller i hvert fall gått over med lakkstift fra møller. Holder godt enda, etter ett år. Men om du har faceliftskjermer liggende, så hadde jeg nok prøvd å gitt disse en omgang med lakkres osv først for å se om dem kunne blitt brukanes. Evt om dette ikke går og dem fortsatt er stygge så kan det vel ikke bli værre med å pusse ned, og gjøre et forsøk på å lakkere selv.

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å få det til å se ut originalt igjen. Det man kapper vekk blir ikke synlig, men man må bruke noe strips elns til å feste det. der man kapper tar man bare litt lakkstift på så er det 100% igjen.

tror ikke du trenger å bekymre deg vis du skal ha på originale faceliftlykter. da dette øker vel nesten mere i prisen.

men du må ha noen nye kontakter til lysa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der har du jo grunnen til at jeg kjøpte de ;-) Kanskje jeg er litt sær av meg, men jeg bare MÅ være sikker før jeg gjør noe. Hehe.. slik er det! Men jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg skal ha de på, heldigvis! :-) Tror det blir helt knall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår