heljo Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Det ser ut til at eg må bytte varmeapparatradiator og/eller slangane til denne på mi 2000 mod stasjonsvogn. Og då har eg forstått at dashbordet må ut..? Er det nom å løfte av toppen, eller må alt ut, midtkonsoll og alt? Nokon som har ei beskriving av jobben? Eg er mekanikar på buss/last, så eg er vandt med at ting er trangt og tåpeligt bygd, men DENNE jobben gledar eg meg ikkje til! Nokon som kan fortelje meg at det ikkje er så mykje arbeid som eg fryktar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Hei. Vag har en tendens til og være håpløse å skru på. Jeg har ingen erfaring med bytte av dette. Men du kan jo kansje ringe ett vw verksted og spørre litt ut om hvor dette ligger. Mulig du kommer til noe med og ta ut hanskerom, cd spiller, deksler under ratt. Må du ut med dash, kan det hende du finner skruer bak luftventilene og cd spiller! Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 kan jo prøve, men vag konsernet har og ein tendens til å vere håplause å spørje om hjelp! Så eg må vel kanskje berre hoppe i det og prøve meg fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Prøv å Google: passat change heater core Fant bl.a denne videoen: En beskrivelse med bilder for A4 B5 - har mye felles med din bil: http://www.audiworld.com/tech/int.html Se i Haynes boka også (som du selvfølgelig har?) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 (endret) Takk for desse! Har ikkje bok på denne bilen, har klart meg utan i 8 år, men no treng eg den kanskje. Men eg fekk ikkje til den der med bilder til A4. Sikkert eg som er problemet, er ikkje datageni akkurat. Endret Juni 2, 2011 av heljo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg