Gjest Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Jeg vurderer å kjøpe et bodykit + noe små stasj til bilen.. men de eneste som faktisk klarer å lage slikt er amerikanerne.. åssen er det med toll osv.. er det bedre å kjøpe gjennom en norsk forhandler? f.eks powerzone.. de veit jeg bruker wingswest bodykit.. det kiten er fett til min bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 fronte også.. den er ganske så fin jah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vier Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Du må betale moms på kjøpesummen+frakt. Hvis du finner Amerikanske Hondaforum, kan det være at noen driver med kjøp og salg på si. Det er ganske vanlig. De kan ofte skaffe deler til bra priser, pluss at de er greie med å redusere verdien på fakturaen (som momsen regnes av). Er det forresten noen som har erfaring med JetCarrier . Det virker som et bra alternativ til vanlig frakt (ofte mer i gebyr enn selve frakten). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Når det gjelder stylingen må jeg bare si: Hver sin smak. Men for alle del, vi lever i et fritt land! Hadde for halvannet år siden kontakt med terje@systema.no Han formidlet kontakt med et fraktfirma med spesialitet USA-Norge. De hadde norsktalende folk der også. Greie priser. I tillegg snakket han noe om å "leie hylleplass" hos et firma i et lager, slik at du kunne bestille fra flere forhandlere, samle det i "hylla" di og sende alt i et kolli. På den måten sparer du frakt/tollgebyrer mm. Han hadde prøvd det og var godt fornøyd. Hvis mailadressen fortsatt eksisterer, kan du jo ta kontakt med han om det. Tror ikke det er "verre" å kjøpe fra USA enn andre land. Har kjøpt bøker på Amazon.com med stor prisgevinst. Fare for å bli lurt er det jo over alt, men amerikanere vel like interessert i fornøyde kunder som alle andre. Pass på å være TYDELIG når du bestiller. Dumt hvis du endelig får delene og så er de til en '85 Sierra! En ting kan du være litt obs på. Hvis firmaet du kjøper fra allerede har fast importør i Norge kan det hende de rett og slett bare driter i bestillingen din uten å gi noe grunn. Du blir jo ikke lurt på den måten, men det er kjedelig å gå å vente på deler som aldri kommer. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Originally posted by Mats`ern Jeg vurderer å kjøpe et bodykit + noe små stasj til bilen.. men de eneste som faktisk klarer å lage slikt er amerikanerne.. åssen er det med toll osv.. er det bedre å kjøpe gjennom en norsk forhandler? f.eks powerzone.. de veit jeg bruker wingswest bodykit.. det kiten er fett til min bil.. En mulighet er JCC Enterprises, Christer ordner alt fra innkjøp til transport. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg