Audi1991 Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Skal selge Audien, da jeg ikke lenger har tid til å jobbe på den pga. militærtjeneste i nord. Feilen ligger antagelig i at hjernen ikke får strøm eller hallgiver. Verksted fikk ikke kontakt med hjernen, og jeg har en ekstra liggende uten at det gav resultater da jeg prøvde den i bilen. Følger med 8 hjul på alufelg, sommer er 225 brede på 17 toms felger. Vinterhjula har pigger og står på 15 toms felger. Lyst interiør i bilen. Bilder og pris kommer, bare poster litt på forhånd her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Selger du bilen i deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Har du grøftelys til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Bilder av dekkene? Er på utkikk etter originale audifelger for A6 90 talls. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg