Gå til innhold

Russebil anlegg

Ranger emnet


simcity

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi skal være russ neste år, og tenkte vi burde være tidelig ute med anlegg og bil slik at det ikke blir så mye å gjøre rett før russetiden. Anyways, har funnet noen go'saker som vi gjerne vil ha, men hadde hvert bra hvis vi fikk noen respons på hva dere synes er bra :D

 

Her er det vi har hatt som planer foreløpig;

 

2 x 15" Cadence ZRS15-1000 bass til 3290 ,- stk.

1 x Ground Zero GZHA1200.1DX2 monoblokk, 4190,-

4 x Ground Zero GZCF 8-NEO-SPL, 2100,- stk

2 x Eton ECC 600.2, 3195,- stk

evt. en sub til (vet ikke hvilken)

 

Eller;

2 x B2 Audio ES15, 2799 ,- stk.

(har ikke funnet/sett en forsterker til denne subben)

4 x round Zero GZCF 8-NEO-SPL, 2100,- stk

2 x Eton ECC 600.2, 3195,- stk

evt. en sub til (nok en gang)

 

Mvh

Simen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å bruke aggregat, og alt skal inn i en Chevrolet Starcraft (eller lignende type bil). Har tenkt å bestille via nettet ja, og jeg kom tilfeldigvis over disse subbene da jeg surfet litt på nettet, og etter hva jeg har hørt og erfart er jo de rimelig gode. Grunnen til at vi legger såpass mye penger i dette er fordi vi håper å kunne være bilen som går i toget i Bergen (kanskje litt store forhåpninger, men hadde hvert awesome).

 

Det er en del russebiler til salgs med anlegg ja, men vi liker å gjøre litt selv og vil helst koble og finne anlegg selv og ikke bruke noen andre sin kombinasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille på nett betyr ikke at det er fra utlandet, men hvis jeg har forstått det rett så bestiller dere fra utlandet... Da må dere være klar over at det kommer frakt og moms osv i tillegg, så det er ikke sikkert dere sparer så mye. Jeg hadde heller spurt en norsk forrettning om et tilbud på et spesifikt oppsett. Et par 15" DD elementer med en kraftig forsterker, så blir det trøkk i massevis ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår