Positiv Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei Noen som kan si meg hvor jeg finner sikringen til bensinpumpa, på en 92 mod. w124 230ce Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Inni C124'en din var det mye chrome :D Kan ta en kopi av "sikringsskapet" i Haynes-boka mi. Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Hei Du trenger ikke og sjekke det ut. Da det viser seg at det er releet som er gåent. Men da jeg har et annet rele, men med følgende nr. 003 545 17 05 Som er til en rekke sekser. 260e 003 545 20 05 er det som sitter på bilen min. 230ce Med det første releet starter bilen og går som den skal. Men kan det være skadelig og bruke releet til rekke sekseren, eller vil jeg merke det på noen annen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Her blir det vist til at man både stiller spørsmålene, og gir egene svar. :) Det viser seg at releet jeg spurte om kan brukes. Videre til orientering fant jeg ut at det var releet som var gått, og ikke bensinpumpen eller annet. Ved og putte en ledning fra stikker nr. 30 til nr. 87 som resulterte i at bensinpumpen gikk konstant. Så da var det problemet løst, og det kostet meg kun kr. 100,- Mvh Bent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Da har du nok bare dårlige pluggledninger eller kondens i fordeler lokket. Hadde det på min og før jeg renska det :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Tror ikke det. Har bytta pluggledninger for tredje gang samt nytt fordelerlokk Dette er ett problem som går igjen og igjen om en leser trådene. Motor vil ikke starte ,- men plutselig så starter den som om ingenting hadde hendt. Fukt er sannsynlig,- og da gjerne i ett rele` Hadde ett lignende problem i en annen bil. Og tilfeldigvis så fant jeg ut at det var et rele`under rattstammen inne i bilen ! Det er ofte 50 % luftfuktighet og vel så det her på vestlandet og det kan lage mye krøll inne i bilen. Den gangen så var bilen stjålet så jeg fant ut av problemet da jeg og måtte tjuvkople tenningsreleet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Tror ikke det.Har bytta pluggledninger for tredje gang samt nytt fordelerlokk Dette er ett problem som går igjen og igjen om en leser trådene. Motor vil ikke starte ,- men plutselig så starter den som om ingenting hadde hendt. Fukt er sannsynlig,- og da gjerne i ett rele` Hadde ett lignende problem i en annen bil. Og tilfeldigvis så fant jeg ut at det var et rele`under rattstammen inne i bilen ! Det er ofte 50 % luftfuktighet og vel så det her på vestlandet og det kan lage mye krøll inne i bilen. Den gangen så var bilen stjålet så jeg fant ut av problemet da jeg og måtte tjuvkople tenningsreleet.[/QUote Fant ut av det. ( OVP ) Her e der litt smått og godt i tillegg til OVP ang. tomgang osv. http://lawsie.blogspot.com/2009/11/mercedes-230te-w124-stalls-when-slowing.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Hvor sitter bensinpumpereleet ditt ? Min 124 stopper på kald motor / jager på tomgang Mvh Bent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg