Gå til innhold

Gardermoen 5-6 okt BIG MEET!!!

Ranger emnet


be-4-you.com

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om det blir 402mtr med tidtagning på Gardermeon Lørdag eller ikke???

 

Hører no rykter om at banen ikke er leid for kjøring på stripa men kun for treff hva er detta???

 

Noen som vet no mere???

 

 

Jeg hadde håpa på og få en tid på bilen derfor spørsmålet.

Jeg må ni mekke den sammen på Fredag og hvis ikke det blir tidtakgning spørs det om jeg gidder det stresset i morra...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

vinterdekk?? er det så kaldt allerede?

 

Nei, men har solgt sommerhjulene..

 

Hadde vært kjekt med en update på hvilke biler som kommer og skal kjøre.. Blir litt dumt hvis ryktene sier ditt og datt..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki! Tenker på å selge sommerfelga selv jeg.. sette på 19" neste sommer.. men blir vel for dyrt.

 

Har lest litt på be4you siden, og der sto det litt om Volvo`n og Ruud cossien.. men ikke noe mer oppdatert...

Skulle gjerne visst hvem som kommer og ikke av de som liksom skulle komme ja..

 

Ingen andre som vet noe? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Noen som vet om det blir 402mtr med tidtagning på Gardermeon Lørdag eller ikke???

 

Hører no rykter om at banen ikke er leid for kjøring på stripa men kun for treff hva er detta???

 

Noen som vet no mere???

 

 

Era

 

Det har ordnet seg med leieforholdene, så banen kan brukes. Om det blir tidtakning kan jeg ikke svare på, fordi tidtakningsanlegg er noe vi må leie selv.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Det har ordnet seg med leieforholdene, så banen kan brukes. Om det blir tidtakning kan jeg ikke svare på, fordi tidtakningsanlegg er noe vi må leie selv.

 

Ok da er saken biff.

 

Takk for raskt svar :)

 

Skal hjem og ni mekke bilen ferdig i morra jeg da så kommer jeg og Ratata.

 

Tidtagning håper det blir tidtagning også da :)

 

 

Også må detta regn været holde seg unna.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår