Lasse J Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 (endret) Hei. Etter litt søking på nett om bl.a LED / Dioder har jeg ett par spørsmål om hvordan slike pærer påvirkes av varme! Jeg fant tilfeldigvis en guide der en fyr skulle fikse seg Parklys i PIAA lyktene sine, og her er det han gjorde: >Trykk her< Har hørt flere som sier hvis det er sterk varme rundt diodene (Som blir av halogen) så kan dem eksplodere, og i verste fall ta knekken på noe av det elektriske på bilen? Noen som kan forklare litt nærmere/dele personlige erfaringer angående dette? -------------------- Har et spørsmål til! På biln min så er det W5W-pærer som brukes på skiltbelysningen, er det noen som har tips om hvilke nettbutikker som er billigst for slike pærer i LED? Ser de varierer på de sidene jeg har vært innom :) Takker for evt. svar! :) Endret April 23, 2011 av Lasse J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Prøv å ta på hovedlyspæresokkelen etter at lyset har stått på en stund. Tror du brenner deg. Så om leden smelter og kortslutter overrasker meg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Noen andre som har synspunkter/erfaringer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Omega_MV6 Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 har ikke ahtt noen problem med ledlysa eg monterte i parklysa min da. Lyser enno og de har det gjort no i 4 måneder=) Siter Opel Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg