Gå til innhold

Liten uheldig episode for 20 min siden

Ranger emnet


Ayapuri

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by benredik

Finn ut hvor dem bor. Still deg opp uttafor med scooteren og tut. Når dem kommer ut gi dem fingeren og stikk av!

Haha, så søtt! Nei, Legg en plan som får folka til å vri seg i smerte / skulle ønske de var døde. Her er hva du gjør:

 

*Finn ut hva alle heter.

*Stikk på Kwik-E-Mart og kjøp en liter kloroform.

*Iklé deg SWAT-uniform og finnlandshette.

*Hunt ned alle folka, og bortfør de langt inn i skogen.

*Fest dem med handjern til hvert sitt tre.

*Begynn "behandlingen" når de våkner.

*Driv på i noen dager.

*Gi dem vann så de ikke dauer av dehydrering.

*Fortsett.

*Driv på slik til de lærer seg respekt for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er å gå litt drastisk til verks å ripe opp eller brenne ned bilen.

Sjåføren og eieren av bilen behøver ikke nødvendigvis å være mer begeistret over denne søppelkastingen enn du er.

 

Og vold kan du bare glemme. Om du får inn ett slag med balltre, annet slagvåpen eller neven, kan du bli slept inn for retten og tiltalt for legemsbeskadigelse.

 

Bare glem hele hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Er å gå litt drastisk til verks å ripe opp eller brenne ned bilen.

Sjåføren og eieren av bilen behøver ikke nødvendigvis å være mer begeistret over denne søppelkastingen enn du er.

 

Og vold kan du bare glemme. Om du får inn ett slag med balltre, annet slagvåpen eller neven, kan du bli slept inn for retten og tiltalt for legemsbeskadigelse.

 

Bare glem hele hendelsen.

 

hehe..nei blir vel ikkeno slag..men tar med meg balltre som sikkerhet i tilfelle det skulle gå galt..men igjen-..litt skremming gjør nytten ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

bare du finner RIKTIG bil,så :D

fins sikkert ikke bare EN sånn bil som det der.... :D

litt kjedelig å smæsje bilen til en helt uskyldig kar også ;)

 

har også tenkt den tanken..hehe..men får håpe jeg finner den riktige..har ihvertfall ikke sett mange hvite opel omega'er som tilhører ungdommer her nede..men jeg får bare håpe jeg dukker på den.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Jeg kjører Scootern til dama for å handle noe grønnsaker på Statoil på østsiden i Fredrikstad. Noe glatt på veien så jeg tok det med ro. Jo, hva skjer, noen ungdommer i en hvit Opel Omega kommer opp på siden og kaster søppel og alt mulig drit etter meg. De traff meg i ryggen med noe også..aner ikke hva det var.

 

Kom på at jeg skulle skrevet ned bilnummeret og kommet på besøk..men det kom jeg jo seff ikke på før etterpå..hadde tenkt å følge etter dem, men scooter da..

 

"skulle ønske jeg kjørte golfen med åpent vindu og at de gjorde det samme da..da hadde de ikke klart å stikke av" <- men sånt tenker man alltid på etterpå..

 

Så da spør jeg alle..hva er morsomt med å kaste søppel på folk som kjører scooter osv? skjønner de ikke at det kan være livsfarlig?

 

Jeg har skumle planer om å finne de igjen..og jeg har balltre som ligger nede..bør jeg gå etter dem eller la de være?

 

Om noen har tips om hvem de er..så spytt ut..jeg finner de før eller siden :)

 

MVH Ken ;)

 

Ahahahahahahahaha :) Sorry, men ser liksom for meg hele greia :)

 

Bahahaha :P Huff... heh... hehe. Kom noen *happy* tårer når jeg leste gjennom den historien der ;)

 

T&Nos på en liten rød scooter, bærepose med grønnsaker på håndtaket... kanskje ikke hansker på seg.. rød i trynet etter kulda .. *tenke: faen i helvete at jeg ikke tok Golfen*. Bare en liten oppover bakke til nå.... *boom* så blir du pælmet ned av søppel av av noen dritt unger i en hvit rusten Opel som ikke har fått lappen i postkassa ennå engang LOL :)

 

Dette var bare sånn ca jeg så det for meg, om Opel'n var rusten (seff) så er det ikke dermed sagt at jeg var med :) Og ja, kunne vært skummelt.. men klarte ikke å se det for meg sånn nå :P

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem hvordan den Omega`en ser ut. Så støter du sikkert på den en dag. Og da går du løs på den med råtne grønnsaker osv :) Bare la de grønnsakene du var ute og kjøpte ligge til du ser bilen igjen.

Sjåføren er ansvarlig for dem som sitter på........

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jackpot

kjenner ingen i hvit opel omega..

 

men en straff synes jeg er på sitt rette..

uten vold forsåvidt!

 

var det no mer spesielt med bilen enn at det var en gammal omega?

 

Ligner veldig på denne..så har du noe å gå etter..hehe (Med dette mener jeg at den ser omtrent slik ut som denne..svarte fangere med hvitt kar.

 

opel1.jpg

opel2.jpg

Bildene er hentet fra AutoDB.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

T&Nos på en liten rød scooter, bærepose med grønnsaker på håndtaket... kanskje ikke hansker på seg.. rød i trynet etter kulda .. *tenke: faen i helvete at jeg ikke tok Golfen*. Bare en liten oppover bakke til nå.... *boom* så blir du pælmet ned av søppel av av noen dritt unger i en hvit rusten Opel som ikke har fått lappen i postkassa ennå engang

 

hehe

 

om du lurer....det er en Honda (et eller annet) 2003mod..som durer godt unna...og nei :P den er ikke rød..mer grå og svart..men du har rett i at den er ikke stor..typisk jente-kjøretøy spør du meg.men morro å putre på ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk når jeg leser inlegg hvor personer har vært i en episode hvor de blir overfalt/truet/kastet søppel på/slått ned/+++. Så er det ALLTID Balltre inne hevnen.....hva er det med folk og balltre??

 

Skjønner ikke folk at balltre er et JEVLIG farlig og livstruende våpen?? Har ikke folk prøvd å bare dulte et balltre svakt i hodet, og tenkt tanken, "Wow!! Tenk å fått denne knallhardt i hodet da, høh høh..."

 

Begynn med baseball istedet...

 

 

 

Men uansett. Over til selve saken, heheh. Jeg hadde reagert slik som du. At du skal ta igjen og finne de. Men legg fra deg balltre og slåhansker eller hva det måtte være...

What can I say? Im Timerider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at det ikke er sikkert at bileieren har vært med i bilen i det hele tatt! Og hvis det var bileieren som kjørte selv så var det vel en av passasjerene hans som kastet søppelet?Kan godt hende sjåføren ble like forbannet som deg på sine fulle(?) hjernedøde passasjerer. Kansje han allerede har fått smake balltreet...hehe. Dessuten husk at det bare er på film at folk som blir slått bevistløs reiser seg opp igjen uten noen form for skader.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår