Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var akkurat ute en tur og tok litt bilder av golfen, ikke så veldig interessante men.. :) litteranne har skjedd, har montert 88- grill og grillist, blei litt lei classic looken så måtte ha litt forandring nå, syns selv det ble bra :assman ;)

har også fått meg org. G60 lykter bak istedefor de crystal edge greine som alle har ;)

 

dekkene på pirelliene er også utslitt så kjører rundt på noen frekke 14"ere med 50 profil..da ble bilen så lav at duckbill leppa måtte av (den lå på bakken ;) ) , og det ble satt på org. g2 gti leppe! er lav enda da :well ?

 

ellers..litt bilder med litt tekst:

 

DSC_0097.jpg

 

her ser dere hvor lav den er.. :)

 

DSC_0098.jpg

 

så litt grillist/ny grill bilder..litt racing look? :)

 

DSC_0099.jpg

 

DSC_0100.jpg

 

DSC_0101.jpg

 

var også å shoppa GTI deksler til hattehylla og GTI håndtak som sitter inni bilen over dørene der... nå er alt av interriør GTI, mangler bare motor nå..hehe :thumb

 

DSC_0104.jpg

 

DSC_0105.jpg

 

DSC_0106.jpg

 

votex konsoll

 

DSC_0107.jpg

 

bedre enn crystal edge? syns jeg hvafall..så er de orginale! :D

 

DSC_0102.jpg

 

 

var som sagt på hoggærn, og der fant jeg også dette GTI merke som skal stå i grill, stod på en golf 2, men er vel likt som golf 1 og? vel..måtte seff ha det med da det var strøkent!

 

DSC_0108.jpg

 

 

yeah..det var det nu..duckbill leppa er forresten til salgs for rett pris..litt subbet er den selvfølgelig..alt av fester er der, men ett par av de har sprekk i plasten rundt feste hullet liksom, men ingen big deal, den sitter bra fordet og det syns ikke når den er montert på bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo få på duckbill leppa !! Den ser jo uber fet ut.

Ang felger så tror jeg bilden din virkelig hadde kledd noen doruller av et slag, tror det hadde gjort hele bilen !!!

 

Men keep up the good work m8

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo få på duckbill leppa !! Den ser jo uber fet ut.

Ang felger så tror jeg bilden din virkelig hadde kledd noen doruller av et slag, tror det hadde gjort hele bilen !!!

 

Men keep up the good work m8

 

duckbill leppa hadde aldri i verden overlevd en tur til byen med den høyden som er på bilen nå..ang. felger er jeg helt enig. drømmer fortsatt om 8*15 ats cups jeg ( eller var det 8,5"/9" tro :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

en bitteliten update på gang. Ikke mye som skjer for tiden, men forrig uke ble det en liten seanse som jeg måtte ta bilde av:

 

333333km ! oh yeah! matching numbers<3 da er vi halvveis onfiredevi

 

DSC00079.jpg

 

ellers så var jeg en tur hos pololars igår og testet noen felger han har: 9*16 Brock b1 (?) felger. blei suuuugen på dem ja! :thumb

 

DSC00086.jpg

 

YES PLEASE!

 

DSC00087.jpg

 

DSC00089.jpg

 

 

det skal også nevnes at jeg kjører med sort panser for tiden da ei forbanna fyllekjærring slang seg på panseret mitt og laga bulk..menmen..sort er jo ikke den værste fargen, hadde vært værre med hvitt panser f.eks :???:

 

jepps..det var bare en liten update...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha andre felger, så ikke velg B1 da er du snill. Felgene i seg selv er jo pene de, men står ikke i stil om du skal beholde bilen i old school-look. Noe jeg håper du gjør, da bilen din er veldig fin som den er:)

 

Hadde jo såklart gjort seg med litt breiere felger, men da ville jeg gått for noe som er litt mer old school. Og utvalget der er jo heller ikke lite, så burde ikke være noe problem å oppdrive:)

 

ATS Cup til salgs her om det skulle være interessant.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår