Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

siden "helt hvit golf2" tråden er avsluttet..og jeg har gått til innkjøp av nytt "prosjekt" kommer denne tråden...ekke sikker noen syns det er innteressant men..hehe

 

info:

Mørk grå/koksgrå

3dørs

1985mod

1,8l (igjen) :)

gått 271000 men motoren fungerer utmerket :D

emblemfri grill med mange riller (penest det på en slik bil)

helt orginal nå nesten men dette kommer:

 

80mm senking (til uka)

glassklare blinkers forran

glassklare hovedlykter

7*15 ATS CUP felger (har 2stk trenger 2 til!! så hvis noen har 2 eller 4 så selg til meg! :D

GTI intriør og sånn stæsj

ratt

eff.anlegg

fjerne visker/spyler på bakruta

fjerne merker på bakplata., muligens chroma GOLF merke fra golf 4/5

 

 

er sikkert mer men det kommer jeg tilbake til!

her kommer noen bilder.. ikke vær for strenge mot meg da..henta tross alt bilen i går..da var den helt orginal! :D

 

 

bKFRA2.jpg

 

bakfra1.jpg

 

forfra.jpg

 

felg2.jpg

 

felg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Cheron

Hvis du skal ha old school hvorfor putte på så mye stæsj da??????? Blir jo ikke old school mere da! ;)

Litt uenig med deg her, kan gjøre veldig mye med Golfen og fortsatt kalle det old school, ser ikke noe feil med det han vil her.

Felg valg er veldig viktig syns nå jeg da

 

Tilogmed grillen gjorde han rett valg på syns jeg

 

Par bilder for inspirasjon til deg.

 

103-0350_IMG.jpg

 

12825391-0613-0226019D-.jpg

 

standard.jpg

 

standard.jpg

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

putter da ikke på så mye stæsj da Cheron... er vel minimalt.. senking er viktig.. tror kanskje (kanskje!) at 80mm er nok men det får tiden vise.. bare Skillz2K får sendt det settet så blir det bra ;)

 

har litt lyst til å få en golf som vw kjennere legger merke til, og ikke den vanlige råneren i gata.. litt mer særegent :)

 

forslag til hvordan eksosrør jeg skal ha bak? har lyst på org dim (kanskje litt større) men ett rett rør som går rett ut og som er blankt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varmet vwgolf2. Gleder meg til å følge dette prosjektet. Masse småsnacks som finnes for å skape riktig look!

 

Originally posted by vwgolf2

forslag til hvordan eksosrør jeg skal ha bak? har lyst på org dim (kanskje litt større) men ett rett rør som går rett ut og som er blankt....

 

Når det gjelder eksosrøret, så er det vel noe i denne duren du er ute etter? Tipper at det ikke er så dyrt å få laget til!

22.jpg

 

Men på denne bilen er det : MK-Gruppe N mit 2 Schalldämpfern und S-Endrohr. Fant noe som lignet på dette på http://www.mk-tuning.de/ under Golf 2. Tror kanskje det kan være det samme

 

Med sving

gruppe_n_end_4.jpg

 

Helt rett

gruppe_n_end_5.jpg

 

 

Lykke til med prosjektet, skal det være klart til sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår