Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

nå er det snart tid for sommerfelger ja..

har 2 stk ATS cup felger og trenger 2 til! 7*15 !

 

men hvis noen andre har noen typiske "old school" felger til salgs så sleng ut bilde! gjerne med dekk ! ikke større enn 15" !

 

org gti felger kan være av interesse..eller noen strøken stålfelger.. de med mange hull i.. rund liksom :rolleyes: ja dere vet hvem felger jeg mener sikkert!

 

Det jeg vet er at jeg MÅ skaffe meg felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ett par dårlige bilder av senkinga.. menmen.. får ta noen bedre når jeg får på sommefelger... det er jo ett prosjekt og skaffe det og :)

 

senket_1.jpg

 

senket_2.jpg

 

 

holdt også på med ei bakluke idag.. fjernet visker og spylerdyse bak. Har hel list til å ha på bakluka uten lås! Det blir cleant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Denne skåla går ann å feste flere steder på mine gule koni dempere :) Ble flyttet ned ca 1,5 cm i forgårs ...

 

Også er det noen som har "muttere" som man kan skru hvor du vil... :D Blir du å se på treff på lier f.eks til sommeren a vwgolf2?? Min skal ned på hjula i morra... jej...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

 

Også er det noen som har "muttere" som man kan skru hvor du vil... :D Blir du å se på treff på lier f.eks til sommeren a vwgolf2?? Min skal ned på hjula i morra... jej...

Jaja.. Men for oss som har andre ting å bruke pænga på, gjør det på den billige måten ;)

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår