Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kinx

 

når ble glassklare lykter "old school"?

 

Det hjelper på å fremhever Old School looken. For meg så betyr ikke Old School at alle delene må være GAMMLE. Det må jo være lov å gjøre en egen vri å kjøre på med noe som gjør bilen tøffere uansett hvilken "look" man velger!

 

Lykke til vwgolf2, blir fett dette. Men, du skulle jo ha hatt mere motor :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt enig men cheron.

Jeg syntes ikke at old school skal skal ha altfor mye stæsj.. Som et av bildene som ble visst, der var det recaro setter. det syntes jeg ikke det bør vere i en old school.

 

Og en ting til (husker ikke hvem som visste alle de golf bildene) men hvertfall så virlet det som om at når han tenker old school så tenker han bare golf uten 90 fangere...

 

 

Men ikke misforstå meg jeg er stor fan av old school...

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei folkens :)

 

takk for støtte og positive kommentarer...

 

motormessig er denne bilen ikke av de sprekeste, men hvem vet..kanskje det blir motorbygging når jeg får meg jobb engang i fremtiden..går enda på skole (jaja..vet jeg kan skaffe meg jobb fordet...)

 

småsnax jeg VET jeg skal ha:

 

80mm senking

glassklare blinkers forran m/park lys

glassklare hovedlykter

Clean list uten låsesylinder (bak)

Bakluke uten visker og spyledyse

nye steinsprut beskyttelser på bakskjerm da disse er litt slitne

15" alu på 195-45/15

Rett blankt rør ut bak (eksos...)

Lakke opp bakplata /fjerne emblene. kanskje kjøpe Chroma golf 4 merke og sette bakpå.

 

 

Boramannen: "prosjektet" blir ferdig når det blir ferdig..hehe..skulle hatt en hellakkering for å fått den helt strøken, men men..er helt grei i lakken...

 

 

fjernet antenna på skjermen idag, satt i sort taktrekk og litt sånn... blir vel bildetid snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hei hei folkens :)

 

takk for støtte og positive kommentarer...

 

motormessig er denne bilen ikke av de sprekeste, men hvem vet..kanskje det blir motorbygging når jeg får meg jobb engang i fremtiden..går enda på skole (jaja..vet jeg kan skaffe meg jobb fordet...)

 

småsnax jeg VET jeg skal ha:

 

80mm senking

glassklare blinkers forran m/park lys

glassklare hovedlykter

Clean list uten låsesylinder (bak)

Bakluke uten visker og spyledyse

nye steinsprut beskyttelser på bakskjerm da disse er litt slitne

15" alu på 195-45/15

Rett blankt rør ut bak (eksos...)

Lakke opp bakplata /fjerne emblene. kanskje kjøpe Chroma golf 4 merke og sette bakpå.

 

 

Boramannen: "prosjektet" blir ferdig når det blir ferdig..hehe..skulle hatt en hellakkering for å fått den helt strøken, men men..er helt grei i lakken...

 

 

fjernet antenna på skjermen idag, satt i sort taktrekk og litt sånn... blir vel bildetid snart...

 

Tror dette blir veldig bra...Ganske lik som min blir faktisk,bare med 90-fangere og 88-dører.:)Hvordan fjerna du antenna?Sveisa igjen hullet?Hvis du er keen på en sveise jobb så har jeg en golf stående som trenger litt cleening.:D

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår