Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

mini update..lakkerte frontblekket som gti leppa skal sitte på idag, og prøve monterte heile skiten på bilen..ble lav ja, ca 2-3 cm klaring :cab var faktisk ikke no stress og feste einser leppa heller :) yeahyeah..noen pics..

 

(mobil bilder, og ja..bilen står på flatt gulv..ikke no bakke juks ;) )

 

Bilde11.jpg

Bilde8.jpg

Bilde9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har den "grillen" som skal være over fangeren liggendes :)

takktakk..blir nok litt lavere med sommerhjul og, så lurer på hvordan dette skal gå :p

 

Du får slenge deg med på gruppekjøp av justerbart på vacn forumet ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var brutalt rått. Lurte faktisk på en slik leppe selv, før du sa du skulle ha det, men det går nok dårlig når det blir så liten klaring.

 

 

takk ;)

går ann å feste spoileren litt lenger frem på blekket,da blir den høyere, men personlig syns jeg det ser best ut der den er festet nu..men spørs om jeg rett og slett ikke må flytte den litt frem :wonder time will show...

 

justerbart hadde vært noe ja mad maxx..men akkurat i dette øyeblikk tilsier økonomien noe annet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke EMBLEMGRILL? ;) Det hadde passa utrolig mye bedre på den bilen der.

 

Fett med den leppa, da. Hvor kjøpte du den? Skal ha det på einsern min. Veng skal ha, men har hørt litt av hvert om passformen på den leppa...

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol dagfinn..får se ;) mye blikk når jeg subber nesten konstant på 303 og inn mot rundkjøringer...priceless<3<3<3

 

kaldblod: det er vintergrillen min..tar godt vare på den andre i varm garasje..tenkte jeg skulle montere den en dag og..!

Einser leppa kjøpte jeg på klokkerholm, passformen var ypperlig! (nå har jeg bare prøvd på min 2er golf da..men regner med den passer einser bra!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår