Chisse Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Hei, jeg skal bytte tenningsdeler på min Audi, dette er en 91mod 1,8s. noen som kan fortelle meg eventuelle priser på fordelerlokk, rotor, plugger og pluggledninger? eventuellt sett jeg kan få kjøpt :) Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Mekonomen: Tennplugg 67,-/stk Fordelerlokk 153,- Rotor 62,- Tennkabelsats 1086,- Noe billigere på Biltema. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chisse Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Tusen Takk for svar :) Men er ikke bilxtra billigere en mekonomen? Har hørt de skal være ekstremt dyre(mekonomen). Biltema deler vil jeg ikke ha i motorrommet på bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Vet ikke hvilke priser Bilxtra opererer med kontra Mekonomen, handler ikke hos noen av de. Biltema sine deler, så som fordelerlokk, rotor og tennplugger er nok helt ok. Når det gjelder pluggledningssett så er Biltema godt under halv pris i forhold til Mekonomen, kvaliteten vet jeg lite om, men de fungerer da :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chisse Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Okei, får se hva det blir til imorgen :) Takk, nokk en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg