osk1985 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Hei. lurer på om en veiv fra audi a4 1.8 passer audi a4 1.8t begge er 96mod. men har desverre ikke motorkoden til den uten turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Ja. F.eks. ADR- og AEB-motoren har samme veiv. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osk1985 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 (endret) det var adr og er aeb på den andre :) så da satser jeg på det går fint :) Endret April 5, 2011 av osk1985 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Forskjellen på AEB å ADR er andre råder og smidde stempler så vidt jeg har fått med meg, pluss elektriske komponenter osv.... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osk1985 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Ok, er bare veiven å lagrene jeg skal bruke. så satser på de passer :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Ja, veiven passer om hverandre på de motorene, det samme gjør rådene! Er kun stempler og rådelagre som er ulike. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Selvfølgelig rådelagerene Quattro73! :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg