minime990 Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Heisann.. noen som har peiling på om drivakselen og indre drivknute er samme på automat kassen og manuell kassen på A6 2,6 ? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Hei! Ifølge Norsk Bildelkatalog så er delenr. anderledes. Men mange ganger kan disse referere til samme sak, så kontakt møller eller noen med tilgang til ETKA ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Hvis det skal bygges om må du bytte stikkaksler, men er faktisk usikker når det gjelder drivledd. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Drivleddene er de samme ifølge flere nettsider. Noen har spesifisert det (f.eks. Bilxtra), andre har ikke (Norsk Bildelkatalog). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 minime990, da er det nok bare å sette i gang :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minime990 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 takker for svar.. men var inne på bilxtra sine sider, og der var det jo den ytre drivknuten som var lik.. problemet er at jeg må bytte den indre da den er ødelagt.. og den er ikke mulig å få kjøpt for seg selv. så derfor jeg snuser på om det kansje går an å kjøpe brukt fra samme bil med automat kasse og bruke den. mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Det vil nok bli det rimeligste ;) Bare pass på at den ikke er skjev, for da kan de riste masse når du kjører :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steindalen Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hei Har ett lite "svar" å komme med... Sjekk prisene på car-block.de. Har funnet ut av de har MEGET billige deler. (drivknute ca Kr 450,- osv...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 jeg har kjøpt to drivknuter inkl frakt og mansjetter og klemmer og fett for 550 kr. Det heter gelenksatz på tysk http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380292598925&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Jeg har muligens et indre drivledd tilovers! Fra automat, samme bil som deg. Pluss at jeg bor i Bergen og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg