Gå til innhold

trenger hjelp med sterio

Ranger emnet


shuaib179

Anbefalte innlegg

regner med du har en kabel som skal kobles til jord for og få opp bilde på skjermen? har vært det på de jeg har vært borti

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du har en kabel som skal kobles til jord for og få opp bilde på skjermen? har vært det på de jeg har vært borti

 

Skal du foreslå noe slikt, så må du være sikker på at det er riktig. For det første så er det ikke sikkert dette er en multimediaspiller, det kan være en helt vanlig cd-spiller, men han kaller displayet for "skjermen". Er det slik at det er en multimediaspiller, så er det ikke alle slike man bare kan jorde kabelen som egentlig skal til håndbrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor spørsmåls tenkt ;) som jeg sier vært det på de jeg har vært borti, så greit og nevne det og se etter hvis det er en multimedia spiller da, jeg har fikset dette for flere ;) bedre og nevne det som er forslag enn og holde kjeft da og til slutt vise seg det er det som er problemet ;)

 

kanskje jeg er dum men synes da det var et godt forslag jeg da

 

hvorfor kan du ikke jorde alle? er jo jord den får fra håndbrekket, eller var borti en sony en gang som gps'n ikek ville kjøre før jord var bryti, men der var det bilde og uten jorden bare fikk ikke valgt adresse på gps

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår