Gå til innhold

Fine bilder av E46?

Ranger emnet


villejan

Anbefalte innlegg

Satan! Det kaller jeg lekker bil ass... Vil ha når jeg får penger og har blitt litt eldre... *drømme om 330ci*

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med edn cat killeren under m-tech fronten.

De nye m3 speilene har jeg ikke mye sansen for, men ellers var den strøken. Kunne vært en annen farge invendig, ikke de lyse brune fargene!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frode H.

 

Kom igjen vikings.. Banken har penger ;)

 

Jeg vil gjerne se en slik bil på parkeringsplassen på jobb :)

 

 

Hehe, det var det da, jobbe litt mye overtid så går det i boks :D bare så synd at det er overtidsstopp for tiden :rolleyes:

 

Så jeg får nok slite med den jeg har noen år til.

 

Fått noe respons på bilen din da Frode?

05 BMW E61 525IA Touring

 

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hva må man ut med for en 330?

 

330 Ci starter på 621 000 kr kliss ny. Så kan du jo trekke fra ca. 15 % hvis den er et år gammel og plusse på litt pæng om det er mye utstyr.

 

Hadde prislista liggende hjemme da mor driver å snuser på X3.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dem for 450.000 til 500.000 for en 2001 modell. Men du skal finne dem først. Og for guds skyld, ikke ødelegg bilen med automat, kjøp manuell!!!

 

Du trenger ikke automat med det dreiemomentet!

 

Nei, får pakke sammen frokostbordet og komme meg på jobb...

 

Det er liksom ingen nedtur å dra på jobb de dagene jeg kjører 330'n, men det er vanskeligere å komme seg ut av bilen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår