Gå til innhold

Torvoldsund; Prosjekt Golf Mk1 1983

Ranger emnet


Torvoldsund

Anbefalte innlegg

Nettopp FÅTT en gammel golf c 1,6 1983 mod

 

istedenfor å vrake den,tenkte jeg at den skal få nytt liv:-)

 

Den er kjørt 107.000 km,og har stått stille i 15 år i luftig garasje,er derfor i GOD stand,men kun overflaterust(ikke nå lenger:-)

Den starter og går som ei klokke. det blir senking(justerbart senkesett fra Tuningart)ny lakk..felgene har jeg kjøpt,og prøvemontert,men skal trolig sende dem inn til shining. Ellers blir det nye lister all over,(kansje nye støtfangere i chrom,men 6990 er litt mye:-(

fjernet hullene til vindusvisker og dyse bak,og hullet til antenne foran skal sveisest igjen.Det blir CL leppe foran.Er usikker på blinklysme....får vel ikke godkjent uten:-( men har lyst å sveise igjen hullene...

 

Den hadde en GRUSOMM Kamei front/grill men den er fjernet:P er foressten til salgs her på forumet.

 

den har blitt syregrunnet og jeg er godt igang med pussing/sliping(MYE arbeid)

ene på siden frem

 

bildene sier vel sitt:

post-62233-13804853200622_thumb.jpg

post-62233-13804853200692_thumb.jpg

post-62233-1380485320074_thumb.jpg

post-62233-13804853200789_thumb.jpg

post-62233-13804853200835_thumb.jpg

Endret av Torvoldsund

What dosen`t kill you,only makes you stronger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blei en lang dag i garasja:-) sparkling,pussing,sliping og grunning...me den er snart klar for lakkboksen:-)men nå har jeg ryddet i garasjen,for jeg reiser på sjø på tirsdag,så da blir det stilt her fra meg..håper på å få lakkere bilen neste fritur:-) Den blir hvit med sorte detaljer...så får jeg evt.bytte til chrome når /hvis jeg kjøper nytt fanger-sett..

 

Adios

What dosen`t kill you,only makes you stronger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår