Ducco Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Hei, skjedde noe med langlysene mine i går, var ute å kjørte så skulle jeg bytte til langlys men da jeg slapp hendelen ble alt lys borte, men så at jeg hadde parklys, så da jeg klikka med hendelen igjen kom kjørelysene tilbake, er det noe relee noen plass eller noe galt med hendelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 You've got mail (PM) ! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 flere som lurer her ;) ( har en anelse om at det er hendelen som har tatt kveld? ) Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Hendelen eller lysbryteren som oftest... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 (endret) Er bryteren, saken oppklart via PM. Endret April 9, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen min er død Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Du har såklart sjekka sikringa? Stod en død 10A sikring i min, bytta til en ny 10A men den røyk med en gang, så bytta jeg til 15A og nå funker langlysa fjell :) Siter [Lagt i mine hender 19. Mars 2011] Golf MK2 1990 1,8GL 90HK Elektriske Recaro seter. 4 klar-lykter forran. Orginal Blaupunkt kassettspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 pga jeg har com på min golf siden det er en GTI så var d ikke bare å få taki ny/brukt hendel for mitt problem ligger ikek i selve fjernlys hendelen men boxen som sitter på den andre hendelen. så i løpet av mårradagan har jeg skiftet innmat i denne boxen, i et håp på at d er bare den eine delen som er utslitt. hilsen Linda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 (endret) da er problemet løst! bilder kommer vist dere ser den plastbiten som ligg over bronsjeplata, den skal ikke være dær. fjærna lett med å ta forsiktig den gjellende bronsjeplata ut og skjærte den bort med et barberblad her har jeg tegnet inn hvor jeg skjærte av plast mens jeg var inni her så byttet jeg ut den hvite deln som dere ser for polene var meget slitt på undersiden, den sitter ikke fast og er bare og løfte rett opp skulle bare ha med et bilde når jeg fikk av alt av hendla å plastikk sånn her ser dekslet ut innvendig ut d man tar av for og kunne se inni, dette er det dekslet jeg byttet til. polene hær var mindre slitt, her er det mye løse deler vær forsiktig Endret April 11, 2011 av Ducco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Og ny toppdekselpakning på plass? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 (endret) nei det sværre jeg fikk ikke det dekslet til registerreima av.... nytt forsøk senere Endret April 11, 2011 av Ducco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg