Gå til innhold

Langlys problem

Ranger emnet


Ducco

Anbefalte innlegg

Hei, skjedde noe med langlysene mine i går, var ute å kjørte så skulle jeg bytte til langlys men da jeg slapp hendelen ble alt lys borte, men så at jeg hadde parklys, så da jeg klikka med hendelen igjen kom kjørelysene tilbake, er det noe relee noen plass eller noe galt med hendelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

pga jeg har com på min golf siden det er en GTI så var d ikke bare å få taki ny/brukt hendel for mitt problem ligger ikek i selve fjernlys hendelen men boxen som sitter på den andre hendelen. så i løpet av mårradagan har jeg skiftet innmat i denne boxen, i et håp på at d er bare den eine delen som er utslitt.

hilsen Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er problemet løst!

bilder kommer

DSC00080.jpg

vist dere ser den plastbiten som ligg over bronsjeplata, den skal ikke være dær.

fjærna lett med å ta forsiktig den gjellende bronsjeplata ut og skjærte den bort med et barberblad

1.jpg

her har jeg tegnet inn hvor jeg skjærte av plast

DSC00078.jpg

mens jeg var inni her så byttet jeg ut den hvite deln som dere ser for polene var meget slitt på undersiden, den sitter ikke fast og er bare og løfte rett opp

DSC00077.jpg

skulle bare ha med et bilde når jeg fikk av alt av hendla å plastikk

DSC00066.jpg

sånn her ser dekslet ut innvendig ut d man tar av for og kunne se inni, dette er det dekslet jeg byttet til. polene hær var mindre slitt, her er det mye løse deler vær forsiktig

Endret av Ducco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår