jm1990 Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Heisann. jeg lurer på en ting.. Helt siden jeg kjøpte golfen, så har det ikke vært noe lys i klima panelet.. Det jeg lurer på er om det skal sitte noen pærer bak der om man skrur opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Det sitter en pære bak den midterste skruknotten. Bare ta tak i knotten og dra(ganske hardt), så løsner den og du kommer til pæra. Letteste måte å få tak i pæra er å tre på en liten slangebit eller lignende på pæra, da den sitter ganske dypt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jm1990 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Tusen takk skal du ha! fant pæra nå.. :-) Vet du hvor jeg kan få kjøpt lignene pærer? var utrolig liten... Har dem noe sånt på mekonomen tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Mekonomen, bilxtra og biltema har. :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jm1990 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Ok, har fått kjøpt ny pære og byttet den... Men lyser fremdeles ikke som det skal.. lyser på den i midten, og litt på den høyre skruknotten... Merkelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Jeg lurer også på det, bytta pære jeg og, men lyser bare på den midterste knotten på varmeapparatet, ikke på de på venstre og høyre side :s Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Det er litt (veldig) dårlig spredning på lys til knottene på sidene. Jeg har forsøkt å forbedre det en gang, men jeg ga opp. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Ta av knottene til justeringen, så tar du av selve panelet. Sjekk at de "gjennomsiktige plastdippeduttene" under hver bryter er helt på plass. Sett gjerne lysbryteren i park for å bedre se når plasten får kontakt og kan lede lyset videre. En permanent og relativt grei løsning er å kjøpe noen cm med optisk kabel, eksempelvis fra slike lamper som alle hadde på tidlig 90-tall med fiberoptiske tråder(lysfontene). Disse bruker du som skjøt fra pæren og ut til hver knott. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer2k Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Sliter med samme problemet, har verken lys i Ventilasjonskontroller, sigarettenner eller askebeger. Har fått tak i en ventilasjonskontroller, prøvde og bytte om på alle pærene, på rundgang. Ingen lys. Sjansen for at 3/3 lamper er gått er jo ganske liten, men kan jo hende? Sliter forøvrig også med at interiørlyset alltid er på, når tenninga er på. Vrir jeg på bryteren som skal ta på interiørbelysninga, skjer det jo ingenting, da lysene allerede er på. Hvis jeg "vipper" den litt imellom 0 og Park lys, så slukker lysene inni bilen. Kan det være bryteren som er gåen? Bare sånn hvis noen har hatt samme problem. Tror kanskje også at det kan være bakstykket til tenninga som kødder det til? Siter Partner 1,9D -00 Passat 3B 1,8 -98Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.Man må være ung og dum for å bli gammel og vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg