bjornstad Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 Har lett igjennom dette forumet, og det ser ut til at det er et ganske vanlig problem med startvansker, men ser ikke ut til at noen har samme problemet som meg. For det første nekter bilen å starte. Den starter når jeg kobler på startkabler, men når jeg har kjørt en stund med den så bare kutter den tvert. Og nekter å starte igjen. Det er gnist i plugger, og starteren går, men den starter altså ikke, før jeg kobler på startkabler igjen. Har byttet: Bensinfilter, coil, fordelerlokk, alle plugger, rotor, kabel som går fra coil til fordelerlokk og batteri. Har sjekka at det kommer bensin fra bensinpumpa, så problemet skal ikke ligge der, heller. Noen som har noen gode råd, før jeg gir opp faenskapet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornstad Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Jeg kan melde at problemet er løst. For de av dere som opplever samme problem, så skift luftmengdemåleren. Koster 1000 spenn på biltema, eller så kan du sjekke din lokale bilopphugger. Bilen går som en klokke igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Coil er også en gjenganger på denne motoren. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Takker for tipset. Har noenlunde samme problem med min, bare at den starter etter ca ett minutts hvile. Er LMM fra Biltema i samme kvalitet som originale deler? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Er LMM fra Biltema i samme kvalitet som originale deler? Nei! Svært lite på Biltema er av samme kvalitet som originale deler. De fungerer da, men gjerne ikke så lenge. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Da ble det utelukket. Takk:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Da ble det utelukket. Takk:) På den annen side så er det ikke sikkert det i lengden er dyrere med Biltema sine LMM. Om de ikke varer så lenge så er de i alle fall mye billigere enn om man kjøper de på Møller ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Aha! Koster fort 3k hos Møller kanskje? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornstad Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Nå har samme problem oppstått igjen. Etter at bilen gikk som en klokke i et par uker, så var den helvetes tungstartet igjen i dag. Startet etter mye krangling med startkabler. Virker som om alt vi bytter gjør at bilen går bra et par ukers tid, så begynner problemene igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg